Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hvordan er deres erfaring med kjæresten sex etter et brudd? Det vil si å fortsette å ha sex sammen, etter at dere har innsett at det er slutt og ikke kan bli dere? Det vil si at det ikke er noen vonde tanker eller at den ene fortsatt vil være sammen. Jeg opplever dette litt merkelig, for sexen er bedre enn noen gang, det funker skikkelig bra, følelsene er helt annerledes og vi vet begge at det ikke er annet enn sex (selv om det selvfølgelig alltid vil være noen følelser igjen, som at man fortsatt er glad i den andre, men ikke forelska). Sexen blir liksom mer rå, spenningen er tilbake som om man var nyforelska, og det er utrolig opphissende å føle at kjæresten har sex for sin egen nytelse, og ikke tenker på den andre og gjør det noe mer komplisert en ndet. Hvordan blir det etter hvert som man beveger seg lenger bort fra hverandre, og man før eller siden vil finne seg en ny kjæreste, enten det er den ene eller begge? Tips, råd og erfaringer mottas med takk!
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Sex med en eks er da et velkjent fenomen. En eks hadde jeg sex med i flere år etter bruddet. Da i perioder hvor vi begge var single. Gikk helt fint å avvikle det da jeg gikk inn i et langvarig forhold. En annen eks hadde jeg også sex med. Kunne ha fortsatt med det, men han hadde fortsatt følelser for meg så da fant jeg det best å bryte. For å si det pent så fulgte det andre ting med sexen. Opplevde som deg at man faktisk ble litt friere og pågående etter at forholdet tok slutt. Særlig han jeg hadde et sexforhold til i flere år. Vi eksprimenterte mer etter at forholdet var slutt enn før.
Gjest Don Giovanni Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Mitt svar er bare ut fra to-tre tilfeller, samt noen "gode" historier fra kompiser. Og de slutter alle likt; Dama takler det ikke etterhvert, og begynner å få følelser som ikke har noe å gjøre i et avsluttet forhold. Og da takler ikke jeg det heller. Kvinner bør lære seg tre ting: 1) Si det de mener, 2) mene det de sier) og 3) høre på det som blir sagt.
Gjest Vidvandre Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg hadde sex med eksen, han slo opp over telefon og vi så hverandre ikke igjen før 3 uker senere (han jobbet i en annen del av landet da). Da vi så hverandre "kunne vi ikke unngå" å ha mye sex i de 5 dagene han bodde hos meg. Det var godt der og da, fordi jeg savnet ham sånn og det var så herlig å være med ham igjen. Men etterpå var det helt jævlig og det skal jeg aldri gjøre igjen med en eks. Ihvertfall ikke en jeg ennå er veldig glad i ennå. Det som var forskjell fra når vi sammen var at han ikke var like kjærlig, og det oppleve jeg som fælt. Vet ikke hva jeg tenkte på en gang, var skikkelig vrak følelsesmessig. Og ekstra ille var det når han fikk melding av ei jente der det sto noe ala "Savner deg, det er så fælt og sove uten deg her. vil så gjerne snakke med meg, men skal ikke forstyrre" osv. Nei, sex med eks er ikke noe for meg. Endret 13. desember 2006 av Vidvandre
Sukkersøta Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hadde sex med ex'en min 3 år etter brudd-------- Angrer fælt nå,- selv om det var 3 deilige år med sex. Jeg hadde følelser for han alle de årene.......så har lært nå at det skal jeg aldri gjøre igjen Men sex'en var digg, bedre enn når vi var sammen. Den beste sex'en jeg hadde i det forholdet var etter en krangel.....det ble på en måte mer råere........
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hvordan blir det etter hvert som man beveger seg lenger bort fra hverandre, og man før eller siden vil finne seg en ny kjæreste, enten det er den ene eller begge? Tips, råd og erfaringer mottas med takk! ← Det er vel av betydning om du er den som ble dumpet, eller var den han eller var det som "alle" sier: begge på samme tid? Hvis man selv ble dumpet er det nok ganske ille. Den som dumpet legger ikke så mye følelser i det som den som fikk seg en overraskelse. Det kan likne litt et utnytter-forhold... Mine erfaringer tilsier at en bør bryte kontakten tvert av, og ikke ha sex eller være "venner" etter et brudd. Dette blir veldig individuelt, så en må prøve seg fram etter hvert brudd.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Mye bedre å pule eksen enn at dere ligger rundt på byen. Pul eksen til dere finner dere en ny partner og si fra når dere gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå