Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maksprell
Skrevet

Hvor møtte du din kjære for aller første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme hos kusina mi. På et vorspiel. Han knyttet skjerfet mitt i gangen før vi skulle gå på byen, og på byen klinte vi i en trapp på et utested. Det var november, og jeg kan enda kjenne den deilige følelsen av å bli holdt rundt av en så stor og sterk mann. Kan fremdeles kjenne følelsen av munnen hans mot min, høre pusten hans ...og kjenne ståpikken hans mot kroppen min :sjarmor::ler:

En måned senere fikk jeg den søteste julegaven jeg noen gang har fått - et par gull øreringer han hadde kjøpt til meg helt uten at jeg hadde sagt at jeg ønsket meg det. Jeg hadde strikket selbuvotter til han i julegave, og han gikk med de vottene hele tiden.

Dette er 17 år siden - ganske nøyaktig.

Desverre ble det slutt mellom oss etter bare noen måneder den gangen, og etter det brukte vi noen år på å bli ferdig med hverandre (sånn ca. 5 år tenker jeg...). Jeg fortsatte med mitt, og han med sitt.

Så møttes våre veier igjen for halvannet år siden, og nå er det oss for all fremtid. Han er virkelig drømmeprinsen for meg, og jeg svever av lykke ...

:hjerter_rundt:

Skrevet

Min kjære mann møtte jeg for aller ført gang på en pup her i by'n.....drita fulle begge to. Ble ikke så veldig sjarmert men så møtttes vi på en fest dagen etter og da ble vi straks litt bedre kjent.

:hjerte:

Skrevet

Vi var i hver vår politiske leir, vi. Så vi "diskuterte" (les kranglet) om politiske prinsipper over en pils eller 5 mang en gang. :ler:

Så fant vi ut i fylla en gang at vi skulle sjokkere alle rundt oss med å kline - ingen reaksjon fra noen andre, men etter det kunne vi ikke holde fingrene fra hverandre. :sjarmor:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg møtte ham første gangen in the flesh på et studentsted over noen rollespillbøker.

Skrevet

I min egen stue (vorspiel med tre andre personer).

Det er ikke ofte personen i ditt liv kommer å ringer på døren din :D

Skrevet

På en rutebilstasjon. Han var der sammen med broren sin, som jeg kjente fra før. Jeg var der sammen med han som senere ble ekskjæresten min.

Skrevet

Han var sjefen til venninna mi... Hilste på han på byen :sjenert:

Vi var begge i forhold da, men etter mye frem og tilbake og lang tid så er det nå oss :)

Skrevet

Møtte han på en pub som verken han eller jeg hadde vært før og vi har ikke vært der siden.... hehe ;)

Skrevet
I min egen stue (vorspiel med tre andre personer).

Det er ikke ofte personen i ditt liv kommer å ringer på døren din :D

:Nikke: Akkurat sånn var det her også! :sjarmor:

Skrevet
Hvor møtte du din kjære for aller første gang?

På jobb! Han er kompis med sjefen min. Vi hadde god kjemi fra starten av, men det skulle faktisk ta 5 år før vi faktisk ble sammen. :hjerte:

Begge hadde vi litt ting på gang med andre i de fem årene, men hver gang vi traff hverandre igjen ble det :hjerter_rundt:, og hjertens kvaler når vi reiste hver til vårt...

Vi ler litt av at vi var så treige! :legrine:

Skrevet

På fest hos ei vennine. Ble dritings begge to, men han ringte nå dagen etter. Etter litt frem og tilbake har det vært oss siden.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Møttes på IRC for snart 10 år siden...

Skrevet

Min ringte også på døra...

Vi møttes sånnsett litt "på nett", og snakka en del på nett før vi møttes, men vi bodde altså bare få meter fra hverandre (det visste vi hele tida, han bodde i etajsen over meg på studenthjemmet der vi bodde)

Han begynte relativt tidelig med å ringe på døra mi når han gikk forbi (men altså når han gikk FORBI) men en gang så sto han der plutselig når jeg kom ut (ja, jeg gikk jo somrelge ut når det ringte på da, i tilfelle det var noen andre...). Han sa bare: IKKE LE! (og hvorfor skulle jeg le lurte jeg på, jeg visste da vel ikke at han hadde farga håret den dagen, jeg hadde aldri sett ham før...)

Jaja, dette er drøyt 5,5 år siden, og nå har vi kjøpt hus og planlegger bryllup.

Mannen i mitt liv ringte bare på døra. Mange ganger...

Skrevet

Mannen i mitt liv ringte bare på døra. Mange ganger...

Ikke dumt å sitte hjemme og vente altså... ;)

Traff min i grisefylla på et utested.

Er fortsatt imponert over at han husket telefonnummeret mitt, og at jeg husket det selv (hadde fått nytt mobilnummer dagen før jeg traff han)

Skrevet

Første gang jeg husker at jeg så han var på en konsert på en studentpub. Hilste såvidt. Andre gang var på vorspiel med klassekamerater - vi hadde felles kjente. Ingen av disse gangene var det så mye kontakt, annet enn at vi la litt merke til hverandre. Tredje gang (legg merke til eventyrstrukturen) var på juleavslutningsstudentfest; da ble det til at vi pratet og flørtet, og jeg ble med han hjem (under påskudd av at det ikke var mer sigaretter igjen på festen... Da vi kom fram viste det seg at han bare hadde rullings. Haha). Ikke så romantisk, med andre ord.

Han ringte dagen etter og inviterte på middag - noe jeg syntes var i overkant seriøst. Så jeg foreslo heller at vi bare skulle ha sex :sjenert: Og så var det jul, og praksis et annet sted en måned. Vi holdt kontakten. Men vi ble ikke skikkelige kjæresten før året etter. Nå bor vi sammen og har det for tiden veldig bra.

Skrevet

Han ringte dagen etter og inviterte på middag - noe jeg syntes var i overkant seriøst. Så jeg foreslo heller at vi bare skulle ha sex  :sjenert: 

:ler::ler: Den var knallbra :legrine:

Gjest Maksprell
Skrevet

Man hører jo alltid at man finner iallefall ikke en potensiell kjæreste på byen men hittil så føler jeg den myten ble kverket. Virker som det er mange som har møtt sin kjære på fest eller pub.

:)

Skrevet
Man hører jo alltid at man finner iallefall ikke en potensiell kjæreste på byen men hittil så føler jeg den myten ble kverket. Virker som det er mange som har møtt sin kjære på fest eller pub.

:)

Ja, ikke sant? Men jeg tror også at ganske mange av de som møtte kjæresten på fest eller på byen (meg inkludert) gjør det gjennom felles kjente. Det er i hvert fall ikke rart om det er sånn; da han man jo en slags garanti for at vedkommende er rimelig ok, og kanskje har noe felles med en selv siden han/hun også er "venners venners venn" eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...