Ignite Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Å gå på denne filmen er bortkastet tid og penger. Makaber vold, kynisk vold, dampende vold og annen vold - i over tre timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Å gå på denne filmen er bortkastet tid og penger. Makaber vold' date=' kynisk vold, dampende vold og annen vold - i over tre timer.[/quote'] Hvis du er av typen som må ha masse kos og kliss så er nok ikke denne filmen noe for deg nei. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg ser en del positive ting ved filmen, men ellers er jeg helt enig med deg, Ignite, spekulativ, rå vold. Og det hjelper ikke at det er en greker som har laget den, heller ... Det var en interessant vinkling, forresten, at USA løser alle konflikter med våpen ... den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Var ganske blodig film ja, men den var bra fordi den er basert på det som skjedde i virkeligheten! Så den var skikkelig interessant, og uhyre spennende. Likte den godt jeg. Men passer nok ikke for dem som liker kliss og kos best...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Terningkast 5/6!!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå