Curry Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Mornings! Har tenkt å ha sennep ved siden av ribba på juleaften, men jeg liker jo ikke sennep så nå må jeg spørre dere; hva er godt til ribbe? Grov, søt, dijon eller hva? Eller er det ikke noe ålreit med sennep på bordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Jo, sennep er godt ved siden av ribbe. Vi pleier å bruke den grove typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Grøv er nok best;) vi pleier å bruke de smale høye glassene med sort lokk... husker ikke merket på dem. Sennep med hele korn er et must :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Grov type her og. Jeg liker Slottssennep aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar alle sammen! Da blir det grov type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi bruker tre typer, siden ikke alle liker samme type sennep. Vi bruker å ha en grov og sterk type, og en grov og mild, og en fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå