Curry Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Mornings! Har tenkt å ha sennep ved siden av ribba på juleaften, men jeg liker jo ikke sennep så nå må jeg spørre dere; hva er godt til ribbe? Grov, søt, dijon eller hva? Eller er det ikke noe ålreit med sennep på bordet?
Lib Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jo, sennep er godt ved siden av ribbe. Vi pleier å bruke den grove typen.
Nemmera Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Grøv er nok best;) vi pleier å bruke de smale høye glassene med sort lokk... husker ikke merket på dem. Sennep med hele korn er et must :blunke:
Plym Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Grov type her og. Jeg liker Slottssennep aller best.
Curry Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar alle sammen! Da blir det grov type!
pulverheksa Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Vi bruker tre typer, siden ikke alle liker samme type sennep. Vi bruker å ha en grov og sterk type, og en grov og mild, og en fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå