Luzi Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 jeg har ikke helt forstått hvordan det fungerer.. betaler man 30kr i måneden for f.eks pakken med 4 spill eller får man hvert spill for 30kr? har vært skeptisk til det hele tiden, men har så lyst på scrabble på telefonen, og finner det ikke på de "normale" mobil spill levrandørene. (det som står på sidene dems er Inneholder tilgodehavende på 4 premiumprodukter etter eget ønske fra Jambas utvalg av spill, software og videoer. Pakken koster kun 30 kr/mnd. og belastes ditt kontantkort eller din mobilregning.) men synes det er merkelig at man får 4 spill for den lille prisen
Annikken Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes man prinsipielt ikke skal støtte Jamba pga de ekstremt irriterende reklamene deres En annen ting er at de gir sikkert bort telefonnummeret ditt eller noe slik at du får reklame på mobilen i lang tid etterpå Men for å svare på spørsmålet ditt: jeg tror du betaler 30 kr i måneden for opptil 4 spill/ tjenester. Så må du sikkert betale fett for andre spill/tjenester etter det. Husk å melde deg av etterpå da. Jamba er et abonnement.
Luzi Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 oki. får melde meg av igjen med en gang jeg har mottat spillet:p orker ikke masse reklame og annet vas på telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå