Gå til innhold

Hvor mange av dere har valgt Romantica kjole?

Tosca

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med en stund her på bryllupsforumet nå, men har lagt merke til at det ikke er så mange som har valgt Romantica kjole. Eller tar jeg feil?

Selv har jeg kjøpt en Romantica, modell Iona. En enkel og nydelig kjole! :P Skulle gjerne vist den frem her, men jeg har ikke klart å finne bilde av den på nettet.

Tile dere andre som har valgt Romantica, vis de frem da vel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt meg kjole fra Romantica. Kjøpte den på salg nå nettopp for 5300,-. Dette var nesten halv pris, og jeg er kjempefornøyd :hjerter: Den er en 2002-modell, style Jewel. Jeg finner heller ikke bilde av den på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg har også valgt en Romantica-kjole, modellen heter Irene. En skikkelig askepott-kjole med korsettliv med snøring bak, og stort skjørt med langt slep! Valgfrie stropper. Kjempefin! Prøvde først noen Demetrioskjoler hos Christianes (var veldig bestemt på at jeg SKULLE ha Demetrios på forhånd, de er jo så fine på bildene!) og de var fine de, men den jeg ville ha var fryktelig dyr (14.200). Stakk innom Brudekjolen etterpå, og etter å ha prøvd noen kjoler var både jeg og venninnene mine enige om at dette var kjolen. Og det beste av alt: den kostet bare 7.700! Det var halve prisen det :lol:

Finner ikke noe bra bilde av den på nettet, men her ser dere den forfra hvertfall (Ser ikke det fine skjørtet og den stilige baksiden da men! :x )

http://www.gwenne.co.uk/romantica.html

Hva synes dere?

Synes Romanticakjolene er kjempefine jeg - og så er de faktisk ganske rimelige også!

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...