Gå til innhold

Damms store bok om hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en god rasebok for hunder, og lurer på om denne er bra? Jeg er ute etter en bok som tar for seg flest mulig hunderaser og der det står om gemytt, bruksområde og lignende til de enkelte rasene, i tillegg til rasestandard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en bok som heter teknologisk forlag store hundebok. Den liker jeg godt, inneholder over 400 hunderaser. Ikke kjempemye beskrivelser, men hver rase har en merking, det kan f.eks være om den er lettlært, går bra med barn, trenger mye mosjon osv. Den er delt inn slik at forskjellige hundetyper som gjeterhund, terriere, mynder osv er som en gruppe. I tillegg står det litt generelt om hunder.

Skrevet

Den boken kan du låne på biblioteket så kan du se i den før du evt. kjøper den. Teknologisk/Teknisk forlags Store Hundebok, av Bruce Fogler. Koster vel 500 å kjøpe eller noe sånt.

Skrevet

Tror min bok var på tilbud til ca 150 kr, billig var den i alle fall.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i slike genrelle hundebøker med alle raser samlet i en bok... Da ville jeg heller lånt den på biblioteket i stedet for å kjøpe den.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet
Jeg leter etter en god rasebok for hunder, og lurer på om denne er bra? Jeg er ute etter en bok som tar for seg flest mulig hunderaser og der det står om gemytt, bruksområde og lignende til de enkelte rasene, i tillegg til rasestandard.

bare synd at det står en del feil opplysninger i denne boken om endel raser, for ellers er det en fin bok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...