Gjest Vidvandre Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 39, men av og til 38. Har også noen sko i 40 som jeg bruker tjukke raggsokker oppi.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 (endret) 35/36. ← Samme her. Skal vi byttelåne sko forresten? Endret 11. desember 2006 av Gjenglemt sykkellås
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Skal vi byttelåne sko forresten? ← Gjerne det. Jeg elsker sko!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Gjerne det. Jeg elsker sko! ← Jeg óg, men det er så forbasket vanskelig å finne pensko som passer. *ødelegge tråd* :storfot:
Gjest Vidvandre Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 (oi, føler at jeg har kjempeføtter nå.. )
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 (oi, føler at jeg har kjempeføtter nå.. ) ← Du er ikke den eneste
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 35/36. ← Æææ! Dere har jo små føtter alle sammen jo.. Tror dette blir litt som en av de vekt-trådene vi har hatt her på KG jeg.. De som har små føtter svarer, de som har store lar være
brumma* Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker 38, helt gjennomsnittlig vil jeg tro. Ihvertfall er alle de fine skoene i størrelse 38 revet bort før jeg vet ordet av det (og lenge før salget... ) 35/36 må være en "vanskelig" størrelse, eller? Det finner jo så godt som ingen sko i voksenavdelingen under størrelse 36.
Colargol Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 39 -40 -41 alt etter merke og type sko! Men strl. på føttene står til høyden da heldigvis!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 #17 Skrevet 11. desember 2006 Æææ! Dere har jo små føtter alle sammen jo.. Tror dette blir litt som en av de vekt-trådene vi har hatt her på KG jeg.. De som har små føtter svarer, de som har store lar være ← Det er ikke positivt å ha små føtter som ikke passer til alle typer sko i dameavdelingen, bare så det er sagt. Det er absolutt ikke noe skryte-skryte-skryte-greie. Jeg tror den perfekte skostørrelsen er 38. Eller kanskje 37? Rett og slett for at det nesten bestandig er sko igjen i den størrelsen av de fine skoene i butikken. Uansett, de fleste har vel fått utdelt føtter som passer til resten av kroppen på et eller annet vis.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #18 Skrevet 11. desember 2006 Det er ikke positivt å ha små føtter som ikke passer til alle typer sko i dameavdelingen, bare så det er sagt. Det er absolutt ikke noe skryte-skryte-skryte-greie. Jeg tror den perfekte skostørrelsen er 38. Eller kanskje 37? Rett og slett for at det nesten bestandig er sko igjen i den størrelsen av de fine skoene i butikken. Uansett, de fleste har vel fått utdelt føtter som passer til resten av kroppen på et eller annet vis. ← Hehe.. Joda, men det er ikke noe pent med store føtter.. Faktisk sier mange gutter at de ikke ville ha dame som har større bein enn 38 osv.. Hallo?! Selv bruker jeg vanligvis 40, men innimellom også 39 og 41, men så er jeg også 174 da..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 #19 Skrevet 11. desember 2006 Hehe.. Joda, men det er ikke noe pent med store føtter.. Faktisk sier mange gutter at de ikke ville ha dame som har større bein enn 38 osv.. Hallo?! Selv bruker jeg vanligvis 40, men innimellom også 39 og 41, men så er jeg også 174 da.. ← Sånne gutter er vel uansett ikke noe å samle på. Jeg har aldri hørt noe sånt, men jeg synes det er dumt at det er så mange kvinner som synes at det er flaut å "store" føtter. Og ja, høyden har mye å si. Jeg er vel rett under 1,60, så..
brumma* Skrevet 11. desember 2006 #20 Skrevet 11. desember 2006 Jeg tror den perfekte skostørrelsen er 38. Eller kanskje 37? Rett og slett for at det nesten bestandig er sko igjen i den størrelsen av de fine skoene i butikken.← I hvilke butikker finner du alle disse fine skoene i størrelse 38? (Dit vil jeg!) Synes det alltid er utplukket i den størrelsen. Hehe.. Joda, men det er ikke noe pent med store føtter.. Faktisk sier mange gutter at de ikke ville ha dame som har større bein enn 38 osv.. Hallo?! ← Jeg synes det er urteit med gutter (eller jenter for den saks skyld) med sånne merkelige krav. Greit å ha en tanke om hva man synes er finest, men å utelukke alle jenter med "store" føtter? Sært. Ingenting å samle på nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå