Yme Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Se her, ja! http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=193563 Dette var jo smålig forstyrrende http://www.damninteresting.com/?p=306
Gjest Silmarill Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Dette var jo ikke noen sensasjon! Første gang jeg så dette var på begynnelsen av 90 tallet - fra Landbruksskolen i Akershus (Ås) Rett og slett for å se drøvtyggingen til kua i 3 "etapper" Kua har jo 3 mager! Gammalt nytt Yme (joda jeg er nok oldis i forhold til deg)
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Fistler på mennesker er mye mer spenstig, kommer i mange varianter... F.eks. kan man oppleve at det kommer avføring ut av vaginaen... Mindre trevlige saker.
Gjest Silmarill Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Fistler på mennesker er mye mer spenstig, kommer i mange varianter... F.eks. kan man oppleve at det kommer avføring ut av vaginaen... Mindre trevlige saker. ← Du mener vel i mange MAGEvarianter? Kommer ikke dritt ut av vagina selv om kua har et lokk på magen vel? (det er jo litt rart med lokk der, men ... alikevell) Jeg mener dette med lokk i en kumage må være av interesse for de som driver med kjyr! Så lenge kjyra ikke lider må det være genialt for forskere o.l.? Seriøst! Endret 11. desember 2006 av Silmarill
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Du mener vel i mange MAGEvarianter? Jeg mener dette med lokk i en kumage må være av interesse for de som driver med kjyr! Seriøst! ← Mente ikke magevarianter nei... definisjon på en fistel er en unaturlig gang så den kan være hvor som helst i en menneskekropp eller dyrekropp for den saks skyld. Ja, dette er sikkert av interesse for folk som driver med kyr, men ettersom temaet ligger på snikk-snakk så var jeg så frekk at jeg tok en liten digresjon
Gjest Silmarill Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Mente ikke magevarianter nei... definisjon på en fistel er en unaturlig gang så den kan være hvor som helst i en menneskekropp eller dyrekropp for den saks skyld. Ja, dette er sikkert av interesse for folk som driver med kyr, men ettersom temaet ligger på snikk-snakk så var jeg så frekk at jeg tok en liten digresjon ← Joda, skjønte vel at det ikke var det du mente Måtte bare spørre! Japs, det ligger på SnikkSnakk, men jeg vet faktisk at det med lokk i en kumage faktisk er nyttig og lærerikt - uansett hvor teit og "perverst" det ser ut ! For det ser faktisk helt..ekstremt ut - enig
Yme Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2006 Det her er min tråd... Kan dere gå ut?
Gjest vimse Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Forresten har kua fire mager: vom, nettmage, bladmage og løpe
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Forresten har kua fire mager: vom, nettmage, bladmage og løpe ← Lurer da på hvilken av magene de lagde hull i? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Men hva slags nytte har denne fistelen egentlig???
Gjest vimse Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Lurer da på hvilken av magene de lagde hull i? :klø: ← Det går fra tarmen.
Yme Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2006 Det står i linken! Kua får et lengre og bedre liv, pluss at de folka kan se hva som foregår inni den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå