Gå til innhold

hundepass i julen

mzluze

Anbefalte innlegg

Vår planlagte hundepasser i julen backet ut for oss :( og nå står vi uten pass av vår rottweiler.

Er det noen som vet om hundepensjonater e.l. i akerhus nord / hedmark grensen distriktet ? annet enn kongstorp på kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med hunden?

Har dere ingen backup?

Søk på nettet og gule sider etter kennel. Det er vel det beste alternativet, selv om det er litt i seneste laget for å få plass...

Hva kommer dere til å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du i hvert fall et utvalg. Jeg har ikke forsøkt dem selv, men jeg har bekjente som sier at Standal Hunde- og kattehotell og Aurskog Dyrepensjonat er OK.

Jeg kan selvfølgelig heller ikke garantere at de har plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinterferien i år hadde vi vår berner sennen på Gardemoen hunde og katte hotell, der trivdes vår hund og de virket veldig flinke der.

Her er hjemmesiden deres.

Endret av m@msen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinterferien i år hadde vi vår berner sennen på Gardemoen hunde og katte hotell, der trivdes vår hund og de virket veldig flinke der.

Her er hjemmesiden deres.

Beklager avsporingen men har dere Berner Sennen?

Det hadde vi også da jeg var yngre. Det er bare helt fantastisk skjønne hunder!!!

Jeg savner henne masse.. Pass godt på h*n da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med hunden?

Har dere ingen backup?

Søk på nettet og gule sider etter kennel. Det er vel det beste alternativet, selv om det er litt i seneste laget for å få plass...

Hva kommer dere til å gjøre?

Å ta med hunden er desverre ikke mulig ettersom det ikke er plass i bilen.

Hva vi gjør? får vi ikke kennelplass eller annen pass så må minst en av oss bli hjemme. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...