Havfrua Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 I helgen kjøpte jeg en Amaryllis og to julestjerner. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal stelle de uten at de fine kronbladene på julestjernene faller av før jul eller hvordan jeg skal få blomster på Amaryllisen til jul. Er det noen her som har litt mere peiling enn meg?? :klø:
Hu i Svingen Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Julestjerner skal ha veldig lite vann i hvert fall. Det er derfor mine alltid lever irriterende lenge antar jeg. Hva skal jeg med julestjerner på 17. mai f.eks?
Gjest Asti Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 (endret) . Endret 27. september 2017 av Asti
Havfrua Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for super link. :bukke:
Montezuma Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 jeg trodde jeg kunne dette med julestjerner, jeg. "Sliter" oxo ofte m julestjerner langt utpå våren . Men nå har jeg jammen en mindre enn jeg kjøpte, for det var en som brått ikke trivdes her alikevel. Men kameraten som står på samme sted og har fått samme stell, lever i beste velgående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå