Smørblomsten Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Uff - hva ønsker man seg på vegne av lillegutt som fyller 1 år, og som egentlig har "alt"??? Noen GODE/smarte tips? Prisklasse vet jeg ikke, men gjelder altså venner som spør... Kanskje 150-250 kr?
doodles Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg ønsket meg klær i str 86 til 1-åringen min. Ellers satte familien inn penger på kontoen hennes, og så fikk hun ei bok, en lekebil og en tøydukke. Strålende fornøyd. Endret 11. desember 2006 av doodles
Smørblomsten Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Flere ideer? Pleeeeeeeease
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Ullklær? Hjemmelagde leker/klær/bamser/teppe? Har man alt som trengs i første omgang, så er det ikke lett å ønske seg noe nei... for det er jo som regel noe begrenset hvor mye man har mulighet til å lagre for framtidig bruk også (som sykkel og stor seng...).
tingeling Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Puslespill (m knotter), bøker med tykke sider, CD m barnesanger, musikkinstrumenter: maraccas, tamburin, xcylofon (eller hvordan man nå skriver det) Tingeling
Smørblomsten Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2006 1000 takk! Mange gode tips der Det er egentlig helt forferdelig at man er så bortskjemt at man ikke trenger "noe"
doodles Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Det er egentlig helt forferdelig at man er så bortskjemt at man ikke trenger "noe" ← Kjære deg, ikke ha dårlig samvittighet fordi du har det bra. Det hjelper da ikke de som ikke sitter like godt i det! Du kan jo ønske deg ting "frem i tid". Klær i større str, leker tilpasset barn 6 mnd eldre enn barnet ditt osv. Tenk fremover, om han har bursdag tett opptil jul er det jo lenge til neste gaverunde. Han har ingen forbruksleker da? Her i huset er det bøker. Alle havner i støvsugeren, litt etter litt.
Fru Blå Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Ullklær gjerne hjemmestrikkede er jo veldig fint å få. Hvis du ikke har eldre barn er jo det kjekkt å få nye leker tilpasset alderen. Little people serien til Fisherprice var datteren min veldig opptatt av når hun var 1 år. Laugh & Learn serien deres ser også veldig bra ut. Pekebøker, treleker, byggeklosser, trepusslespill med knotter, musikkCD, badeleker, klær.
Top Gun Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Er det noe vits i å kjøpe bursdagspresanger til ettåringer? De vet jo ikke at de har bursdag, og siden ungen visstnok har alt får han visst presanger hele tiden allerede...
Hermula Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Duplo, brio, klær i store størrelser.
Chihiro Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Lær-å-gå-vogn var stor suksess her i huset: Ikea Ullundertøy Klær i en str for stort "Stable-kopper" (sånne som man enten kan putte inni hverandre eller sette oppå hverandre)
Mini_me Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 en egen stol til barnet, gjerne en kurvstol...?
søndagsengel? Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror Leon skal ønske seg sykkelsete (til å ha bakpå sykkelen min/mannens) og sykkelhjelm når han blir 1 år i februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå