Gå til innhold

1-års bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff - hva ønsker man seg på vegne av lillegutt som fyller 1 år, og som egentlig har "alt"??? :roll:

Noen GODE/smarte tips? Prisklasse vet jeg ikke, men gjelder altså venner som spør...

Kanskje 150-250 kr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ønsket meg klær i str 86 til 1-åringen min. ;) Ellers satte familien inn penger på kontoen hennes, og så fikk hun ei bok, en lekebil og en tøydukke. Strålende fornøyd. :)

Endret av doodles
Skrevet

Flere ideer? Pleeeeeeeease :sjenert:

Skrevet

Sesongkort på baby svømming? :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ullklær?

Hjemmelagde leker/klær/bamser/teppe?

Har man alt som trengs i første omgang, så er det ikke lett å ønske seg noe nei... for det er jo som regel noe begrenset hvor mye man har mulighet til å lagre for framtidig bruk også (som sykkel og stor seng...).

Skrevet

Puslespill (m knotter), bøker med tykke sider, CD m barnesanger, musikkinstrumenter: maraccas, tamburin, xcylofon (eller hvordan man nå skriver det)

Tingeling

Skrevet

1000 takk! Mange gode tips der :)

Det er egentlig helt forferdelig at man er så bortskjemt at man ikke trenger "noe" :roll:

Skrevet
Det er egentlig helt forferdelig at man er så bortskjemt at man ikke trenger "noe" :roll:

Kjære deg, ikke ha dårlig samvittighet fordi du har det bra. Det hjelper da ikke de som ikke sitter like godt i det! ;)

Du kan jo ønske deg ting "frem i tid". Klær i større str, leker tilpasset barn 6 mnd eldre enn barnet ditt osv. Tenk fremover, om han har bursdag tett opptil jul er det jo lenge til neste gaverunde.

Han har ingen forbruksleker da? Her i huset er det bøker. Alle havner i støvsugeren, litt etter litt. :ler:

Skrevet

Ullklær gjerne hjemmestrikkede er jo veldig fint å få.

Hvis du ikke har eldre barn er jo det kjekkt å få nye leker tilpasset alderen. Little people serien til Fisherprice var datteren min veldig opptatt av når hun var 1 år. Laugh & Learn serien deres ser også veldig bra ut. Pekebøker, treleker, byggeklosser, trepusslespill med knotter, musikkCD, badeleker, klær.

Skrevet

Er det noe vits i å kjøpe bursdagspresanger til ettåringer? De vet jo ikke at de har bursdag, og siden ungen visstnok har alt får han visst presanger hele tiden allerede...

Skrevet

Lær-å-gå-vogn var stor suksess her i huset: Ikea

Ullundertøy

Klær i en str for stort

"Stable-kopper" (sånne som man enten kan putte inni hverandre eller sette oppå hverandre)

Skrevet

en egen stol til barnet, gjerne en kurvstol...?

Skrevet

Jeg tror Leon skal ønske seg sykkelsete (til å ha bakpå sykkelen min/mannens) og sykkelhjelm når han blir 1 år i februar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...