Parfumfreek Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Synes ikke det er hverken damete eller elegant å klø seg som en gal under armene! Forstår ikke hvorfor jeg skal reagere slik, har ikke spesielt sensibel hud engang. Ikke svetter jeg mye heller, men klør ekstra mye hvis jeg blir varm. Sjelden jeg barberer meg også, siden jeg nesten ikke har hår under armene. Har prøvd ganske mange, og den jeg klør minst av er faktisk den billige fra Nivea. Noen som har opplevd det samme?
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg kan anbefale deodorant fra LdB. Den er helt gul, og fås kjøpt på steder som Vita og andre parfymeri. (Ikke i dagligvare) Her ser du et bilde av den.
micia78 Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Har god erfaring med HTH, bå de deo og lotion, god for sensitiv hud
Gjest Deception Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg klør av alle deodoranter unntatt HTH og Biotherm Bio Pure. Jeg er heller ingen svetter.
Gjest Shoreh Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Forsøk Deo Pure fra Biotherm. Ganske sikker på at det er parfymen og de dårlige ingred. i din nåværende deo som gjør at du reagerer. På tide å ta steget ut av dagligvaren og inn i parfymeriet.
Gjest Deception Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Forsøk Deo Pure fra Biotherm. Ganske sikker på at det er parfymen og de dårlige ingred. i din nåværende deo som gjør at du reagerer. På tide å ta steget ut av dagligvaren og inn i parfymeriet. ← Vel, når det gjelder ingredienser, er ikke Deo Pure mange hakkene bedre enn deodoranter fra merker som Sterilan og Dove. Like parfymert, inneholder aluminiumklorid eller tilsvarende, men på en eller annen måte tåler jeg den bedre. Samtidig tåler jeg verken Estee Lauder, Helena Rubinstein eller andre deoer fra parfymeriene, som også burde være safe innholdsmessig hvis parfymeri vs. dagligvare var det som var avgjørende. Hvis man vil ha deodoranter som er safe ingrediensmessig, er man henvist til helsekosten, eventuelt til stiften fra Dermalogica.
Parfumfreek Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Forsøk Deo Pure fra Biotherm. Ganske sikker på at det er parfymen og de dårlige ingred. i din nåværende deo som gjør at du reagerer. På tide å ta steget ut av dagligvaren og inn i parfymeriet. ← Hihi - jeg har nok tatt alt for mange steg inn i parfymeriet er jeg redd! Skaper og skuffer bugner av mange bomkjøp. Kan love deg at jeg har prøvd dyre deodoranter fra parfymeriet også, men klør like herlig. Som sagt har den billigste hittil vært best! MEN TAKK FOR TISPENE Er villig til å prøve det meste jeg, bare jeg ikke klør ..
Havfrua Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Har du sett på apoteket om de har en for sensitiv hud uten parfyme? Høres ut som det er noe sånt du trenger. Selv er jeg superfornøyd med Vichy.
Gjest Deception Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Har du sett på apoteket om de har en for sensitiv hud uten parfyme? Høres ut som det er noe sånt du trenger. Selv er jeg superfornøyd med Vichy. ← Den parfymefrie fra Vichy er den deodoranten som gir aller mest kløe hos meg, i hvertfall. Så det kan umulig bare være parfyme som framkaller kløe.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 veldig fornøyd med de som selges på apoteket!! uten parfyme...
Parfumfreek Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2006 Vel, jeg har gått til anskaffelse av Biotherm Bio Pure. Så får vi se hvordan dette går
Ionaa Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er også veldig fornøyd med Biotherm Deo Pure etter å ha prøvd utrolig masse (og begynt å klø). Jeg veksler mellom rol-on og stick da jeg uansett etter en viss periode begynner å klø litt og da bare bytter jeg til den andre. (Snakk om etter noen mnd). Fant verdens beste deo på apoteket for en tid siden, men den sluttet de å produsere så dette er det neste beste. Lykke til...er noe herk å klø av deodoranter.
Sorben Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 CK1 og Cool Water. Jeg klør av alle andre som jeg har prøvd, og det er ikke få!! Div. deodoranter fra parfymerier, apotek og dagligvare, er liggende i skuffer og skap på bad og soverom
Cata Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 Jeg klør også lett, men er for tiden reddet av Clinique sin uparfymerte. Den holder meg kløfri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå