Gå til innhold

Mp3 spiller, 1-2GB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger anbefalinger til en god mp3 spiller med 1-2GB kapasitet. Pris: under 1500kr. Behøver ikke radio på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei..

Med mindre du absolutt må ha en IPOD, så finnes det mange gode alternativer...

HAdde jeg vært deg, hadde jeg gått for denne spilleren fra Creative for i underkant av 1200 kroner..

Eventuelt den litt dyrere saken her med 4Gb, denne også fra Creative. Pris for denne blir i overkant av 1 600 kroner levert hjemme hos deg..

Begge disse spilerne har fm radio, mikrofon og fargeskjerm, slik at du kan se bilder/filmsnutter..

Jeg tror det kan være en idè å gå for den første og legge i 260 kroner for dette headsettet fra Koss. Som er et av de mest annerkjente headsettene i den prisklassen, erindrer å ha lest et sted at de har litt mye "bass" men det kan man stille inn på spilleren..

I disse juletider har mange av de store elektrokjedene tilbud på slik forbrukselektronikk, så du kan nok finne noen billigere spillere. Men disse to er i allefall av god kvalitet og med gode spesifikasjoner...

Her finner du MP3 spillere som MPX har, du får to gode spillere på en og to Gb til henholdsvis 780 og 980 kroner uten radio.. Forskjellen på disse fra de tidligere nevnte er at de ikke har innebygd radio

lykke til med handelen..

Og god jul, når den tid kommer! :)

Skrevet

Takk for tipsene, Kekker. Nei, jeg må overhodet ikke ha IPOD. Tenkte faktisk å styre laaaaangt unna dem;)

Det Koss headsettet har jeg titta på i lengre tid. Det går vel an å bruke på pc og?

Gjest Maxagaze
Skrevet
Det Koss headsettet har jeg titta på i lengre tid. Det går vel an å bruke på pc og?

Du kan nok bruke det headsettet på en PCs lydkort, ja. Bare vær obs på at ikke alle lydkort har så særlig god lyd på speakerutgangen, endel klarer også å plukke opp endel støy fra interne kretser i PCen (en pc er i bunn og grunn en kraftig støysender). Så ikke forvent HIFI lyd ihvertfall ! (Sikkert ikke så gæern lyd allikevel)

Pass på å mute "line in" og "cd in" i volumkontrollen, så unngår du endel støy.

..og husk å "unmute" line in når du skal ta opp ett eller annet !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...