Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Uff og uff.

Blir sint og lei meg når jeg leser slikt... :evil:

"Ingen pågrepet - familietragedie"...

Hvor mange familietragedier skal det bli?

Skremmende tendenser i samfunnet vårt... :cry:

4 år gammel. Så trist at jeg har egentlig ikke ord...

Maya30

Skrevet

Fy faen altså !

Stakkars lille gutt, enn å få oppleve noe

slikt da ? Han lå vel forhåpentligvis å sov klokka

kvart på tre på natta ??

Da noen (2 menn) kommer å kaster han ut fra

4 etage !!!???

Å ingen pågrepet ?

Nei ! Syns ikke politiet i Norge pågriper noen som helst jeg

- i noen saker !! (Det går så jævli mange sinnsyke personer

rundt omkring som tikkende bomber, bare venter på å

eksplodere...)

Vi er så beskyttet vi norske statsborgere, at det er nesten

vanskelig å få straff for noe som helst..

Man slipper for lett unna med alt !

Å dette irriterer meg sånn... ARG !!! :evil:

Det er jo nesten ikke en eneste sak lenger som de

klarer å løse..

Jinx - sint

Skrevet

HVA?! *banne* Hva får en til å gjøre noe slikt? :x

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hva som får folk til å oppføre seg slik. En 4-åring! Stakkar!

Skrevet

Dette er en tragisk sak, det er jeg absolutt enig i.

Men jeg synes kanskje Jinx angriper feil side. For det første har ikke politiet LOV til å pågripe "tikkende bomber" som KAN gjøre noe galt. Bombene må ha gjort noe galt FØRST, deretter kan politiet ta dem. Og heller ikke da uten å være helt sikre på at vedkommede har gjort det han/hun er mistenkt for. (Og hvis de tar noen, og det viser seg å være feil, blir det også ramaskrik i media.., på samme måte som det blir det hvis de ikke pågriper. Det er umulig å gjøre alle til lags.)

Det er som du sier at vi beskytter gærninger (og alle andre) så det nesten er vanskelig å få straff for noe som helst, men det vi må huske er at det ikke er politiet som er årsaken til dette. Det er ikke de som lager lover og strafferammer. (Det er mulig at det ikke var det du mente heller, men jeg tolket det sånn..)

(Politiet er om mulig enda mer interessert enn oss i å få plukket gærningene bort fra gatene. Etter det jeg har fått med meg, står noen få mennesker for en veldig stor del av kriminaliteten her i landet. Det ville minske politiets enorme arbeidsmengde, og bedret tryggheten til lovlydige folk hvis disse ble satt fast, men det er nå engang sånn at bevisene skal være forbasket sterke for at vi skal få satt folk inne over lang til.)

Jinx sier at de nesten ikke klarer å løse en eneste sak. Jeg er overbevist om at samfunnet vårt ville sett ganske annerledes ut hvis det var tilfelle!

Håper gutten blir frisk, og at moren hans tar ham med seg og kommer seg bort fra kompiser som de som gjorde dette.

-siina-

Skrevet

Noe så JÆVLIG!!!!!

Jeg blir helt sjokkert!

Jeg vet det er en syk, syk verden, men likevel... At noen kan gjøre noe sånt?? Og attpåtil mot et uskyldig barn!! Hva galt kunne en liten fireåring gjort to voksne menn da???

Jeg fatter det bare ikke.. Jeg blir så sint, og det gjør meg så vondt!! Det er rett og slett så forferdelig så jeg har ikke ord!

Lillian

Skrevet

Her kan vel ingen si seg uenig med at dette er sykt, tragiskt og grusomt. :cry:

Skrevet

Helt ufattelig forjævlig at slikt skjer. Hvor utrolig følelseskaldt må vel et menneske være for å kunne gjøre noe slikt mot et barn? Siden politiet kan si såpass at det er en familietragedie må de da vite hvem de skal arrestere. De bør dømmes for mord uansett hvordan det går med gutten. Håper og ber om at han blir helt frisk.

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som får folk til å gjøre slikt. Jeg blir overveldende kvalm, trist og lei meg og ikke minst forbanna når jeg hører om slike saker. At et mennekse er i stand til noe så jævlig og hjerterått, er hinsides min forståelse.

Flere og flere bruker terminologien "familietragedie". Det synes jeg klinger mer og mer rart i mine ører. Høres nesten ut som en unnskyldning! Som "ja, faren var så sur fordi mora hadde en mannlig venn", eller liknende,- uansett er det drap hvis denne gutten dør! Det er like mye drapsforsøk og morder(e) selv om det er en "familietragedie". Fysj! Familietrageide er ikke halvveis dekkende en gang !!!!

Dakar lille gutt. Skulle virkelig voksne kunne holde barna unna sine problemer og handlinger. Jeg sitter omtrent og gråter for gutten. :cry: :cry: :cry: :x :x :x :evil: :evil: :evil:

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Nå er det faktisk slik at det er barnets mor som er siktet i denne saken. Det blir ikke noe mer eller mindre jævlig av den grunn, men aggresjonsnivået mot menn kan kanskje dempes noe i akkurat denne tråden (jeg er dessverre redd for at det vil dukke opp anledninger senere til akkurat dét)

Får helt vondt i magen av slike saker!

Skrevet

Greit, Kim Erik. Jeg kan godt snu det og nevne at det kan gå andre veien også. Med at mor blir forb#### og lar det gå utover resten av familien. Skal ikke se bort i fra det. Jeg var kanskje en smule preget av de siste måneders hendelser og fant det vel godt å gi eksempel som jeg gjorde. Det beklager jeg.

Men resten av det jeg sa, mener jeg - virkelig! Ordet familietragedier får meg til å spy!

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Hmm, Diva, det var faktisk ikke deg jeg tenkte mest på da jeg hintet om fokuseringen på menn her!

Ellers er jeg enig med deg; familietragedie er et grusomt ord!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jævla testosteron idioter, de skulle vært hengt etter balla!!!

HÆ, mora er siktet?? hmmmmm, ok da så, mumle mumle... hu ble sikkert trua til det av en mann! JÆVLA MENN; HENG DEM ETTER BALLA!!!!!

Skrevet
Hmm, Diva, det var faktisk ikke deg jeg tenkte mest på da jeg hintet om fokuseringen på menn her!

Ellers er jeg enig med deg; familietragedie er et grusomt ord!

Ok, den er go` :-)

Men jeg tok likevel det du sa til etteretning og modererte meg selv litt. Det er ikke bare menn som kan være syndebukker i slike tilfeller.

Uansett er det forjævlig :cry:

Skrevet

So what??? Nå var ikke hovedpoenget med innlegget mitt å henge ut dere mannfolka, men da saken først kom frem i søkelyset var de mistenkte 2 mannfolk så det virket ganske naturlig å plotte dem inn :roll:

Uansett så er denne saken helt forjævlig og syk. Den mora burde stenges inne for laaaaaang tid :evil:

Skrevet
Dette er en tragisk sak, det er jeg absolutt enig i.

Men jeg synes kanskje Jinx angriper feil side. For det første har ikke politiet LOV til å pågripe "tikkende bomber" som KAN gjøre noe galt. Bombene må ha gjort noe galt FØRST, deretter kan politiet ta dem. Og heller ikke da uten å være helt sikre på at vedkommede har gjort det han/hun er mistenkt for. (Og hvis de tar noen, og det viser seg å være feil, blir det også ramaskrik i media.., på samme måte som det blir det hvis de ikke pågriper. Det er umulig å gjøre alle til lags.)

Det er som du sier at vi beskytter gærninger (og alle andre) så det nesten er vanskelig å få straff for noe som helst, men det vi må huske er at det ikke er politiet som er årsaken til dette. Det er ikke de som lager lover og strafferammer. (Det er mulig at det ikke var det du mente heller, men jeg tolket det sånn..)

(Politiet er om mulig enda mer interessert enn oss i å få plukket gærningene bort fra gatene. Etter det jeg har fått med meg, står noen få mennesker for en veldig stor del av kriminaliteten her i landet. Det ville minske politiets enorme arbeidsmengde, og bedret tryggheten til lovlydige folk hvis disse ble satt fast, men det er nå engang sånn at bevisene skal være forbasket sterke for at vi skal få satt folk inne over lang til.)

Jinx sier at de nesten ikke klarer å løse en eneste sak. Jeg er overbevist om at samfunnet vårt ville sett ganske annerledes ut hvis det var tilfelle!

Håper gutten blir frisk, og at moren hans tar ham med seg og kommer seg bort fra kompiser som de som gjorde dette.

-siina-

Ang oppklaringer av saker (spes alvorlige saker som vold og drap) er den minimal... Nesten ingen blir oppklart..

Har vært mye om dette på nyhetene, nettopp

fordi at nesten alle saker som blir annmeldt blir henlagt/ikke oppklart..

PS Jeg skjønner faktisk at det ikke er politiet som lager lover

og strafferammer :ler:

Skrevet

Og..................

Nå var jo dette moren selv som hadde gjort denne

ugjereningen og det står å lese at

"Kvinnen skal over lengre tid fått behandling for

psykiatriske lidelser.

Hun har likevel fått beholde omsorgen for sine barn,

som hun ifølge forsvarer Kjersti Jæger har sagt betyr alt for henne."

Dette er så typisk Norsk politikk som jeg IRRITERER meg sånn over !!!

Det er så utrolig mange slike episoder som kunne vært unngått !!

Men vi er så overbeskyttet av all verdens tumsete lover og regler,

at en kan ikke løfte en finger FØR det har fått fatale følger..

Uavhengig av kjønn !

Skjønner ikke hva Kim Erik Lokker skriker opp for ???

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

:hoho::hoho:

Å påstå at jeg skriker opp er vel omtrent like korrekt som å hevde at Saddam og George W er perlevenner.

:o

Skrevet

Å påstå at jeg skriker opp er vel omtrent like korrekt som å hevde at Saddam og George W er perlevenner.

:oops: Javel ja......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...