Gjest flekkfrid Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har i mange år hatt noen mørke blå flekker i underlivet, spredt rundt omkring fra skjedeinngangen og utover mot leppene. Da jeg var yngre hadde jeg noen fettkuler helt foran innenfor leppene som jeg klemte ut, og det var der disse flekkene startet. Men jeg har ikke klemt og styra på alle de stedene som disse mørke flekkene er! Er det vanlig med sånne flekker? jeg gruer meg til å gå til legen, for da jeg spurte en lege for mange år siden kunne hun ikke svare på hva det var.
ashera Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Mørk pigmentering rundt underlivet og rektum er ikke uvanlig, snarerer tvert imot. Men akkurat blått? Hmm.
Gjest Flekkfrid Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 nei det er kanskje ikke blått, mer mørke flekker... De ligner veldig på mørke blåflekker i liten størrelse. Er det vanlig altså? Liker ikke å vise meg for samboeren min pga det
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Har du aldri hatt en gynekologisk undersøkelse? Hvis ikke gynekologen har kommentert det er det sikkert ikke noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Har du aldri hatt en gynekologisk undersøkelse? Hvis ikke gynekologen har kommentert det er det sikkert ikke noe galt. ← Jo jeg skrev jo det i det første innlegget, men legen visste ikke hva det var. De andre gynekologene har jeg rett og slett ikke spurt...
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Som sagt tror jeg ikke at jeg hadde bekymret meg om ingen gynekolog har nevnt det. Men hvis du er bekymret kan du jo spørre en gang til.
Elodi Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Kanskje det er åreknuter? Ganske mange får åreknuter i underlivet under svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå