Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Jeg har helt fra starten fått orgasme med bruk av dildo, men min kjæreste vil gjerne at jeg skal få orgasme under samleie, ved at han slikker meg eller at han fingrer meg. Siden kroppen min er vant med at dildo blir brukt så har jeg vanskeligheter ved å få orgasme uten bruk av den. Noen som har erfaringer eller noen gode råd til meg. Takk på forhånd!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Jeg har helt fra starten fått orgasme med bruk av dildo, men min kjæreste vil gjerne at jeg skal få orgasme under samleie, ved at han slikker meg eller at han fingrer meg. Siden kroppen min er vant med at dildo blir brukt så har jeg vanskeligheter ved å få orgasme uten bruk av den. Noen som har erfaringer eller noen gode råd til meg. Takk på forhånd! ← Er det vibrator du mener, eller? Skjønner ikke helt hvis det er dildo du mener. Uansett så er det vel det viktigste at man nyter og har det godt og får orgasme, føler partneren din at han ikke strekker til fordi du bruker et hjelpemiddel?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Nei, mente vibrator, beklager Er vel ikke det at han føler han ikke strekker til, men hadde jo vært deilig å kunne fått en orgasme sammen også, og ikke bare ved hjelp av en maskin. Noen tips?
Annikken Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Så du bruker vibratoren inne i vagina for å oppnå orgasme? Får du orgasme av å stimulere klitoris med vibratoren? I så fall ville jeg lekt meg litt med å stimulere klitoris mens han er inne i deg. Men ikke forvent fyrverkeri med en gang. Lek dere og se hva dere får til
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Har du prøvd å bruke vibratoren på klitoris under samleie? Mange kvinner trenger stimulering av klitoris for å få orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå