Gå til innhold

Noen som vet om noen som har salg på klokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe klokke til kjæresten min til jul. Den jeg har lyst til å kjøpe, er sinnsykt dyr... Gikk forbi en urmaker som hadde salg på fredag og tenkte kanskje det var flere som kunne ha det, så ble iallefall gaven litt billigere. Noen som vet om noen urmakere som har førjulssalg?? Håpe, Håpe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay, Amazon i USA og Amazon i Storbritannia...

Nettshopping er ikke så skummelt.

Søk på klokka du er ute etter og se hva du finner for pris.

Her finner du en kjekk valuttakalkulator fra DnBNOR.

Ulempen er at du må regne med å betale 25% moms på varens verdi og frakt inn til norge, pluss en liten avgift(ca 100 kroner) til posten..

Eventuellt kan du benytte deg av Jetcarrier, de har en snedig liten tjeneste som tar seg av frakt over dammen og fortolling til en meget bra pris. Dette er kanskje tilbudsshopping for de viderekommende, men det er i allefall ikke så vanskelig som man skulle tro..

Importalen er en nettside der du kan finne det meste om netthandel og tips om mange bra sider, her er importalens "klokkeside"..

Du kan sikkert finne noen billigere klokker på andre sider, men man skal være forsiktig med sider som man ikke kjenner til fra før..

Kan være et bra tips og Google siden og se om det står noe.

Uansett er det viktig å betale med et kredittkort om man kjøpet over nett, slik at ingen tømmer kontoen din om uhellet først skulle være ute..

Lykke til!!

kekker

Skrevet

Hei

Definer "sinnsykt dyr" :-) Det er helt klart at man kan få klokker billigere i utlandet. Men dersom du shopper på nett har du ulempen (som kekker nevner) at du må betale moms og avgifter. Dersom du kjenner noen i Sverige kan du shoppe klokken på http://www.smwatches.com/en/ og deretter hente den fra dine bekjente. Silver magic er etter det jeg kjenner til en web butikk med bra rykte.

Hvilken klokke har du tenkt å kjøpe? ;) Jeg har vært gjennom både Tag Heuer og Breitling og klør nå i fingrene etter en IWC :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...