Daria Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt å være flink og faktisk få sendt julekort i år, og da dukker det jo fort opp nye "problemer" -det skal jo ikke være lett Har en del venninner jeg ike ser så ofte, og derfor egentlig ikke kjenner samboer/mannen. Skriver dere julekortet til begge, eller bare til den dere faktisk kjenner? Det føles litt merkelig å skrive "kjære" og "klem" til en jeg bare har møtt en gan eller tre, samtidig kan det kanskje virke litt slemt å utelate ham fullstendig når de faktisk bor sammen... Overveier å gå for "God jul til deg og dine"-varianten, så blir han jo litt inkludert. Ok, det er ikke akkurat noe verdensproblem Men hva tenker dere om det?
Elanor Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har tenkt til å gå for "God jul til deg og dine"-varianten. Når jeg skriver julekort, syns jeg det er hyggelig å skrive noe litt mer personlig enn bare "God jul og godt nytt år", og det blir litt vanskelig dersom julekortet også skulle være til noen andre enn den jeg faktisk kjenner.
tommeline Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hvis man er samboere el. skriver jeg til begge to. De vet jo uansett hvem julekortet er "mest" til. Alternativt kan man jo skrive "Hils xx god jul fra meg" el. Jeg syns i alle fall det er helt greit når folk har skrevet slik. Det kommer jo også litt an på hvordan du skriver julekort. Skriver du veldig personlig, ville jeg kanskje gått for siste varianten.
Susannah Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 God jul til deg og dine er en fin variant synes jeg. Må komme igang med julekortene snart nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå