Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 jeg har bursdag snart og skal invitere familien på bursdagskake. Hva skal jeg lage? Har dere noen oppskrifter som passer for alle? bestemor, sambo, søster, mamma og pappa.... Jeg er ikke glad i kaker med nøtter..... (bortsett fra suksessterte)
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Den kaka som har slått best ann her er Dajm iskake. Den likes av mange. Nå er det mandelmarengs i bunnen da. Ellers så har jeg en som vil ha tropisk aroma og en vil ha gelekake (Bløtekake med gelelokk og fyll med vaniljekrem og bananer.) Verdens beste er også veldig populær.
Gjest _Leela_ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg liker å feire bursdagen min med sjokoladekake. Bruker en god oppskrift (desverre ingen i hodet akkurat nå), baker den i rund form, deler den i tre og fyller med vaniljekrem. På toppen lager jeg glasur av hvit sjokolade (oppskrift på Freias hvite sjokolade) og pynter med det som faller meg inn, gjerne seigdamer. Godt og veldig enkelt. Endret 11. desember 2006 av _Leela_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå