~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har en i en svigerfamilien min som kun spiser vegetarmat, og hennes familie kommer på besøk i julen. Noen som har tips til hva jeg kan lage? Jeg finner ikke så mange hovedrett-oppskrifter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. desember 2006 #2 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg lager denne såkalte vegetariske "viltgryten": http://forum.gaiaforum.com/viewtopic.php?p...7f8676f82c7408a Den tar en halvtime å lage, funker fint med det samme tilbehøret som det som kjøtteterne spiser, og i min familie elsker også kjøtteterne retten. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2006 -lig takk for tips. Den så kjempe god ut! Skal se etter vegebiter på helsekosten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 11. desember 2006 Så litt på en oppskrift på vårruller, men hvor får man kjøpt rispapir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 11. desember 2006 #5 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg skal ha liksom-julaften med en venn som også er veganer noen dager etter jul. Da skal jeg lage noe indisk. På selve julaften har jeg lyst på noe norsk - det blir derfor komler med kålrot og gulrotstappe. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timia Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg tror jeg skal være såpass kjedelig at jeg spiser soyapølser med det samme tilbehøret som de andre spiser. For meg er det ikke middagen på julafta det viktigste for jeg liker desserten best egentlig Den viltgryten som ble nevnt ovenfor skal jeg lage en av juledagene. I tillegg har jeg planlagt å lage vårruller av vegefarse siden de andre har planlagt å lage av kjøttdeig. Oppskriften har jeg fått av ei dame som kommer fra Fillipinene og de er utrolig gode. Endret 12. desember 2006 av Timia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå