AnonymNå Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Uff... Ja, jeg er ikke forelsket og kunne aldri tenkt meg å blitt sammen med mannen..., men jeg tenker på ham endel og har også drømt at vi går turer i skogen, leier og kysser... Dvs. jeg tenker på ham par dager etter at jeg har sett ham, og når jge drømmer da... Jeg er gift med en mann jeg skal ha resten av livet ... og sammenliknet med min mann vil jeg aldri foretrekke ham... Likevel tenker jeg fortiden på ham... Ingen grunn til det heller, mannen er lykkelig gift også... Ja, ja, ingen grunn til å frike ut, det vil aldri skje noe mellom oss... Ønsker bare at jeg skal slutte å tenke på ham...
razmatazz Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Høres ikke ut som om du har noen stor grunn til bekymring... Alle kan bli betatt av andre, men så lenge man har hodet på riktig plass (og det høres det ut som om du har ) går det helt sikkert over. Skjønner at det er litt slitsomt, men ikke ha dårlig samvittighet
Thomasine Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Alle har vel slike følelser innimellom, tror jeg... Man må bare vite hvor grensene ligger... Endret 11. desember 2006 av Thomasine
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Du kan jo starte med å slutte med å skriiiiiive om han. I det minste når du HAR en mann
AnonymNå Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Razmatazz, takk for tankene om at jeg faktisk ikke har gjort, eller kommer til, å gjøre noe ulovlig eller dumt. gjest, dette er alt jeg har å si til deg:
Dalila Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Disse følelsene dukker opp før eller siden for de fleste. Kunsten er bare å ikke la dem ta overhånd Ta det helt med ro, det går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå