Chelsea Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Ansiktsmaske eller skrubbekrem f.eks. Eller må man bare leve med det...
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hva slags produkter bruker du nå da? og hvordan er huden din? Lys, medium farge, tynn, ømfintlig?
Chelsea Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker produkter fra Vichy både rens og ansiktskrem/øyekrem. Er veldig fornøyd med kremene. Har blandingshud vil jeg si: Litt tørre partier rundt neseroten og litt fete partier i panna. Får av og til ei kvise, men ikke så ofte, så så veldig uren hud har jeg ikke. Har ganske robust hud tror jeg, ikke tynn og ømfintlig. Medium farge. Vanskelig å definere seg selv egentlig, men skjønner jo godt at jeg må gjøre det skal jeg få noe hjelp, tenkte bare ikke på det når jeg postet spørsmålet...
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg plagdes masse til jeg nesten ble gal. Så begynte jeg og klemme ut alle de ekle svarte greiene og smurte med aloe vera etterpå. Ble ikke kviser eller arr eller noe. Men om det bare var meg som var heldig vites jo ikke
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Jeg for ofte litt fetere hud(og da sorte prikker og litt kviser) om sommeren, og da er redningen Basiron gel fra Apoteket. Koster rundt 100,- for en tube som varer leeenge. Den funker fantastisk bra på kviser og sorte prikker,men gjør også huden der tørr,så husk å bruk en god (lett) fuktighetskrem over/under. Hvis du har litt ømfintlig hud bør du ikke bruke den ofte i begynnelsen- de første gangene kan den svi litt med en gang,men det er helt vanlig. Ellers så hjelper det å rense hver dag og bruke peeling regelmessig. Det finnes også ulike rensemasker; jeg er veldig forøyd med Decleor og Dermalogica.
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bruker produkter fra Vichy både rens og ansiktskrem/øyekrem. Er veldig fornøyd med kremene. Har blandingshud vil jeg si: Litt tørre partier rundt neseroten og litt fete partier i panna. Får av og til ei kvise, men ikke så ofte, så så veldig uren hud har jeg ikke. Har ganske robust hud tror jeg, ikke tynn og ømfintlig. Medium farge. Vanskelig å definere seg selv egentlig, men skjønner jo godt at jeg må gjøre det skal jeg få noe hjelp, tenkte bare ikke på det når jeg postet spørsmålet... ← Jeg ville kjøpt meg facial lotion fra md jeg. Brukes under dagkrem, også kan du påføre der du syntes det trengs.
Nemesis Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bruker grønn leirmaske etterfulgt med fuktighetsmaske som gjør de svarte prikkene mere myke, noe som gjør det lettere å klemme de ut selv eller få hudpleieren til å gjøre det. Bruker også md rensen kun på nese og hake der jeg har mest problemer.
Bellanice Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Til store porer er denne her fra Clinique helt utrolig. Pore minimizer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå