Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest flere her nevne øyenbrynspudder som en løsning for oss som har lite tettvokste øyenbryn. Slev om jeg farger dem, hjelper det jo ikke helt siden jeg har så få hårstrå der.

Så: hvilket produkt er bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt fra Elizabeth Arden. Fås på strawberrynet for rundt hundrelappen, mener jeg.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt fra Make Up Store. Det inneholder tre ulike fargetoner, slik at man kan bruke en mørkere tone innerst, lysere ut over osv. Holder i evigheter!

Vet om flere som også liker Body Shop sitt, jeg har imidlertid ikke testet det selv.

NB! Det er viktig å kjøpe en god kost til dette formål.

Skrevet

Jeg er fornøyd med de jeg har fra H&M og Shiseido. Det skrinet fra Shiseido har en farge til øyebrynspudder og en sort farge til kompakt eyeliner som sitter veldig bra. 2 i 1 :) H&M har to ulike farger og er lett å "blande" så man får riktig farge...(vet ikke de selger det fortsatt?!)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var og så på lancome sitt øyenbryndpuddersett, men synes prisen var litt stiv (350 kr ble litt i overkant å bruke på øyenbryn for meg!). Vil det fungere greit å bruke en litt kremet øyenskygge, noen som har prøvd? Er det ikke egentlig det dette øyenbrynspudderet er?

:)

Skrevet

Øyenbrynspudder er som oftest veldig fast og hard i konsistens, ikke kremete. En kremete skygge vil jeg tro vil skli ut og smitte av. Uansett er det viktig å velge en brungrå tone uten rødt og varmere toner.

Selv har jeg brynspudder fra Chanel (sett med tre farger). Stiv pris, men veldig bra og usedvanlig drøyt. Shiseido er også bra.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med mitt fra Make Up Store. Det inneholder tre ulike fargetoner, slik at man kan bruke en mørkere tone innerst, lysere ut over osv. Holder i evigheter!

Vet om flere som også liker Body Shop sitt, jeg har imidlertid ikke testet det selv.

NB! Det er viktig å kjøpe en god kost til dette formål.

Ja, denne har jeg òg, viktig å være lett på hånden når man pudrer øyenbryene. ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg er enig med hun litt over som har øyenbryns øyenskygge....hm, nå hørtes det faktisk litt rart ut :overrasket:

Anyway, min er fra Make up store og har tre farger. Jeg bruker den ikke så mye da jeg synes til og med den lyseste fargen blir litt voldsom på meg og jeg føler alle ser på øyenbrynene mine :forvirret::ler:

Men når jeg skal ut på byen tar jeg litt på og da blir jeg bare sååå fin :ler:

anbefales ;)

Skrevet

Mtt er fra Bobby Brown og det er jeg superfornøyd med.

Skrevet
Jeg liker HM sitt, det er billig og bra.

Kan ikke huske å ha sett at de har det (men har vel heller ikke sett aktivt etter det der helelr), selger de det i alle H&M-butikkene? Og hvor mye koster det? som tivligere nevnt synes jeg 350 kr for å fikse på øyenbrynene er altfor mye...

Skrevet

Body shop sitt er bra, og det er ikke så dyrt. Rett over hundrelappen, tror jeg.

Skrevet
Kan ikke huske å ha sett at de har det (men har vel heller ikke sett aktivt etter det der helelr), selger de det i alle H&M-butikkene? Og hvor mye koster det? som tivligere nevnt synes jeg 350 kr for å fikse på øyenbrynene er altfor mye...

Det koster 40-50 som alt annet av sminken deres :) og ja, jeg tror det finnes i de fleste HM så sant det er sminkeavdeling der.

Skrevet
Det koster 40-50 som alt annet av sminken deres :) og ja, jeg tror det finnes i de fleste HM så sant det er sminkeavdeling der.

Har nå kjøpt pudderet fra H&M, og det fungerer veldig bra :) Og det kostet nøyaktig en tidel av lancome sitt produkt. Tviler på at settet fra lancome er ti ganger så bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...