Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt de ut i dag, men ble ikke særlig klokere av de. ikke ønsker de seg pyntegjenstander, ikke samler de på noe, de ønsker seg ikke opplevelser hverken i form av teater eller spa osv, de har fadderbarn og slikt så det er ikke aktuelt for dem. De reiser sjelden. De ønsker seg heller ikke sengetøy. kavekurver med mat og diverse var ikke aktuelt for dem. Heller ikke alkohol. Jeg er helt tom for ideer. For meg virker det ikke som det finnes mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalender med bilde av barnebarn? En klassiker til besteforeldre ;)

Skrevet

Jeg har enda ikke gitt henne noen barnebarn og bilder av meg som voksen er kanske litt kjedelig...

Skrevet
Jeg har enda ikke gitt henne noen barnebarn og bilder av meg som voksen er kanske litt kjedelig...

Har ikke du gitt besteforeldrene dine barnebarn? Regner med du mener oldebarn - og at du er eneste barnebarn da, kanskje?

Hørtes bare litt rart ut :sjenert:

Skrevet

hehe ja det ble litt rart... :sjenert: nei de har ikke fått oldebarn enda. De har flere barnebarn enn meg, men den yngste er 11 år og min fetter så det blir litt rart hvis jeg skal lage julekalender av han

Skrevet

Abbonement på et ukeblad hver?

www.blablabla.no

www.bladkiosken.no

Skrevet

Hva med et gavekort? Til hudpleie? Til aromaterapi? Til fotterapaut? Til en resturant? osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...