Smashing Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er ikke så glad i rødvin. Ellers er det godt med hvitvin og champagne. Er det noen som har erfaring med alkoholfritt? Skal i julebord med jobben og prøver å bli gravid, så jeg vil helst ikke ha noe med alkohol i. Håper noen av dere har noen gode forslag. Helst noe som ser veldig alkholholdig ut...
Latee Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ariel er en ganske god alkoholfri hvitvin. Beste jeg har smakt. Tar gjerne imot flere tips fra dere andre jeg og
Supraspinatus Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Dette er vel egentlig mer en alkoholfri sommerdrink. 2cl Monin Kokos eller annen kokossirup 2cl Grenadin fyll opp glasset med appelsinjuice. nam nam
Trillrund Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg liker ikke vanlig vin, men synes Fuhr Cascade er kjempegod. Har brukt den noen ganger til ost og kjeks, og som velkomstdrink med ferske jordbær i! Ser ut som skikkelig vare, med ordentlig smellkork!
Smashing Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar Nå reiser jeg ut og kjøper!
Smørblomsten Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Eller du tar med MANA blåbær-juice på kartong i melkedisken! Jeg var utspekulert og helte den over på en brusflaske (og sa den var fra en 3litersdunk) og tok med MANA og helte oppi rødvinsglass! Ser ut som rødvin... Men kanskje dumt hvis du ikke liker rødvin og alle vet d
Gjest Borghild Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Eller du tar med MANA blåbær-juice på kartong i melkedisken! Jeg var utspekulert og helte den over på en brusflaske (og sa den var fra en 3litersdunk) og tok med MANA og helte oppi rødvinsglass! Ser ut som rødvin... Men kanskje dumt hvis du ikke liker rødvin og alle vet d ← Noe så teit. Jeg ville tatt med Mana kartongen og helt rett oppi glasset. Ikke farlig å innrømme at man ikke drikker vel.
Belit Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Litt sen her ser jeg, men både tranebærjuice og fancy eplejuice ( feks Balholm eller Ringve) synes jeg er gode alternativer til vin.
Smashing Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2006 Jeg liker ikke vanlig vin, men synes Fuhr Cascade er kjempegod. Har brukt den noen ganger til ost og kjeks, og som velkomstdrink med ferske jordbær i! Ser ut som skikkelig vare, med ordentlig smellkork! ← Hva er Fuhr Cascade da? Bare lurer jeg..
Trillrund Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Hva er Fuhr Cascade da? Bare lurer jeg.. ← Alkoholfri musserende som selges på polet.
Smashing Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2006 Champagne altså da? Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå