Kayli Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Sønnen min på 3 år har et par dager vært sår, rød og irritert på tissen. Det plager ham ikke ved dobesøk, men han sier det er vondt når han tar på eller jeg vasker han. Hva kan dette være? Går det over av seg selv eller er det fornuftig med et legebesøk?
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hvor er han sår? Dersom det er under forhuden så kan det være en betennelse. Da kan det være greit med et legebesøk.
Kayli Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Han er sår utapå, på framsida og litt hoven. Har også vært litt sår under tissen, men det har vi kurert med sinksalve. Endret 10. desember 2006 av Kayli
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Siden han ikke bare er sår, men hoven også så hadde jeg ringt legekontoret i morgen. Når jeg er litt i tvil så har jeg alltid ringt legekontoret/legevakt og fremlagt problemet og sagt at jeg er usikker. Da er det de som tar avgjørelsen.
kmbras Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Prøv å bad han med litt grønnsåpe i badevannet.
Far til 2 Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Kansje han bare har blitt svett og har hatt for tette klær. Forsøk med noe mindre tøy og kansje undertøy som har et annet stoff som er luftigere.
Kayli Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Tok en tur til legen i dag, vi. Det viste seg at lillegutt hadde en betennelse under forhuden, noe som visstnok er ganske vanlig hos små gutter. Fikk penicillin og råd om å bade 10 min i mildt såpevann hver kveld. Nå håper vi på snarlig bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå