Gå til innhold

Krangel og trussel

Anbefalte innlegg

Gjest *life must go on*
Skrevet

Skiver dette innlegget etter en lang lørdag og lang søndag. Det er slutt med meg og typen, og jeg vet det er det beste, men nå er det jo jul og masse planer hit og dit.. Trenger noen råd!

Vet ikke helt hvor man skal begynne for at det skal bli lett å forstå, men jeg prøver. Min samboer og jeg har vært i sammen i 2,5 år. Vi er begge enige om at vi har det knallbra i sammen.. Så lenge det ikke blir fest og party sammen.

Vi har opptil flere ganger hatt det ganske vanskelig i den sammenhengen.

Han er klar over at han kan endre personlighet i fylla når det går over en grense.

På fredagen gikk han over en grense :overrasket: Jeg var på julebord og han var på ett annet julebord, og så møttes vi på kvelden i ca 01.30 tiden.

Jeg oppdaget ikke formen han før etter ca 10 min. hvor han bare reiser seg opp og går i sinne.. Jeg er etter og får roet han ned. vi går inn på ett annet sted, og jeg skal kjøpe en øl, og irishi baren. Det er en kar som steller seg ved siden av meg og spør om han kan få lov å spandere. Jeg svarer nei, og i det jeg sier dette, er min type i full fart bort for å sloss :forvirret: Min type blir kastet ut, og jeg følger etter. Min type er eitrande sinna, og jeg prøver å roe det hele ned.

Han hyler og skriker utover hele torvet i byen. Drit flaut, så jeg prøver å få han til å dempe seg, og han går i sinne til taxien og setter seg inn. Jeg løper etter og prøver å få han ut av taxien, han kommanderer meg inn i taxien, noe som jeg ikke ville da midt oppi denne krangelen. Han sier om jeg ikke setter meg inn er forholdet slutt. jeg lar han dra avgårde, mens jeg står igjen forvirret over hva som skjedde.. Jeg ringer han opp, og han kommer med en lang tirade med trussler. Hvis ikke jeg var hjemme innen en halvtime skulle han ta sønnen min som lå hjemme og sov, og han skulle straffe meg ved å plage min guttunge på 7 år! min bror var barnevakt og jeg ringte til han for å vekke guttungen så han kunne ligge i sengen til min bror som lå nede i kjellerstua.

Min Type har tidligere sittet inne for vold og er i Mc miljøet, og er en kjent hissigpropp.. Når han kommer hjem lager han leven og detter ned trappen og slår seg, dette gjør han enda mere forbannet, og ender opp med å true meg og min bror med våpen.

Når jeg kom hjem en time etterpå lå han å sov på sofaen. Jeg gikk til sengs, og når jeg våknet kom typen min inn rasende. spyttet meg i tryne og fikk hele krangelen til å bli min skyld.. Han har aldri slåttt meg og han gjorde det ikke nå heller, men oppførte seg truende, og han skulle gjøre livet mintt surt, og skulle få noen til å ta meg, og mitt liv skulle bli jævelig etc etc.. Alt dette for at jeg ikke ville bli truet inn i noen taxi mot min vilje, og på hans kommando. Jeg sto opp og satt i sofaen uten å si noen ting, mens han kom med trussel etter trussel. jeg var elendig kjæreste som ikke forsto han, og det var ett svik at jeg ikke ble med hjem. Han sendte sms at han hadde fått noen til å ta meg, men ved en senere mld sier han at han skal gjøre det selv med å straffe meg.. :overrasket:

Alt dette for en krangle i fylla, hvor jeg motsetter meg mot hans vilje.

Vi er jo samboere, og han får besøk av sin sønn i julen. Nå har jeg ikke hørt fra han siden ettermiddagen i går. og vi skal snakke sammen i morgen.

Jeg vet dette er fyllerør, men jeg kan jo virkelig ikke godta trussler og ønske om at jeg skal ha det jævelig og skal straffes, og ikke minst at han brukte min sønn som trussel..

Dette forholdet må nok barre ende med slutt, men samtidig jævelig når ukedagene går så sinnsykt bra.

Om det er noen som har noen innvendinger er jeg glad for svar :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Sender en trøsteklem til deg, alkoholen er til tider en forbannelse.
Skrevet

Det er nok vanskelig, men det høres ut som du har valgt det rette. Én ting er om du godtar trusler og lignende, men det skal ikke din sønn på syv år måtte leve med.

:klem:

Skrevet

Du og sønnen din kan får det mye bedre uten han, garantert.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Enig i at du har gjort det rette!

Skrevet

Du har så absolutt gjort det rette! Jeg sluttet å lese etter at du forteller at han truet med å plage sønnen din!

Kom deg bort fra han, og forbli borte, for guds skyld! Mulig problemene hans skyldes noe han ikke kan noe for sånn rent direkte, men det får han finne ut av selv, og ikke la det gå på bekostning av barnet ditt!

Skrevet

Jeg kan bare slutte meg til de andre, samt legge til:

Ikke slett sms'ene!

Skrevet

Jeg er enig med de andre her, avgjørelsen din er nok til det beste både for deg og barnet ditt! Hvis du føler at truslene hans skremmer deg må du ikke nøle med å ta kontakt med politiet.

Ønsker deg masse lykke til. Ikke la deg behandle sånn!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...