Gjest piropa Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Sparer til lengre haar. Haaret mitt har dessverre en tendens til aa splitte seg i tuppene Til tider er det ogsaa noksaa tört. Hvor ofte bör jeg stusse tuppene, og fortsatt kunne spare til langt haar?
Gjest Lanyah Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hver 8. ende uke, da trenger håret som regel en stuss. Slik at det ikke "spiser" seg opp, det tar tid å samle langt hår, er der jeg ògså! Har spart i 1 år så langt, ikke lenge, men føler det aldri blir lengre...! Hugs å kure det å passe på det, ikke bruke så mye strikk i det osv., bruk klemmer istedet for osv.! Lykke til!
Gjest Yoghurt Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 SVÆRT skeptisk. Stusse håret hver 8. uke? Unnskyld men da klipper man vel mer enn det vokser? :klø:
Wildy Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Nei, og håret blir fint istedenfor flisete, tynt fjon..... Jeg hadde hår ned til korsryggen i mange år. Og for å holde det bra var jeg til frisøren for en stuss hver 6.uke.
Karamba Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Jeg klipper håret ca hver 3. måned. Det er ofte nok for mitt hår...
Laban75 Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Jeg klipper ikke oftere enn hver 4-5 måned. Da er det riktignok litt slitt (ikke veldig flisete). Men hår er forskjellig, noen har tynt hår som krever mer stell. Bruk balsam hver gang håret vaskes, så forebygger du slitasje. Vil ikke tro du trenger å klippe oftere enn hver 3. måned.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 ... dessuten ser nyklipt hår ofte lengre ut enn slitt og flisete hår som egentlig er noen cm lenger. Hvis du ikke klipper det ofte nok, så vil det flise seg så mye opp at du må klippe mer for hver gang du klipper - og da blir det vanskelig å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå