Ninen Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har en mango som jeg har lyst til å spise i kveld. Vanligvis pleier jeg å spise mangoen som den er, eventuelt med litt vaniljeis til. Det er veldig godt, men i kveld kunne jeg tenke meg noe annet. Har mest lyst på bare frukt og grønt, ikke kake eller tyngre retter. Noen som har gode forslag? Venter i spenning med vann i munnen
Cumulus Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Du kan jo bare lage en smoothie, med mango, banan, yogurt (gjerne lett og mild vanilje) og isbiter. Namnam! Cumulus
Latee Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Du kan jo bare lage en smoothie, med mango, banan, yogurt (gjerne lett og mild vanilje) og isbiter. Namnam! Cumulus ← Skulle akkurat til å foreslå det samme! Du kan godt ha et eple oppi også
Lillesøster Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Mango er en favoritt her hjemme og da i blendern med noe annet godt til. nam
Ninen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for forslag! Smoothie høres akkurat ut som det jeg hadde lyst på uten å vite det Gårsdagens planer ble endret, så smoothien blir laget i kveld isteden. Jeg har allerede begynt å glede meg Det blir innkjøp av banan, yoghurt og eple på vei hjem! Har aldri laget smoothie med yoghurt før, bare med juice, så dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå