Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en mann i 2 måneder nå. Han vet at jeg liker han-

og jeg har blitt "frustrert" over ikke vite, har derfor spurt tydelig om han liker meg, interesse videre osv. Hele tiden fått positive svar, han er klar for å bli kjent med meg osv. Men så hører jeg ikke en lyd, nå er det gått en uke siden siste pip.

Denne fyren er alt annet enn det jeg tenker på en drittsekk, men samtidig forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si at " det ikke passer" " han er ikke klar" og noe i den duren som vi bruker når vi ikke er interessert. Tvert om synes jeg det er klar interesse.men at det tar lang tid- nå begynner jeg å bli sint og miste interessen totalt....

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

Det virker som at han i beste fall er usikker. Det er ikke det samme som "drittsekk".

Hvis du mister interessen for han, er det vel bare å la det bli sånn? Ingen vits i å krampholde på en interesse kun for å få oppmerksomhet.

Skrevet

Neida, skal ikke krampholde, men det er så rart. Liker han også, men blir irritert over og ikke vite. Jeg har tydelig gitt utrykk for frustrasjon over å holde på slik vi har gjort og hjulpet han på veien - om at vi bare skal glemme alt-dvs invitert til en "slutt"- men neida..bare positivt der og-og så hører jeg ikke en lyd-

Skrevet
Neida, skal ikke krampholde, men det er så rart. Liker han også, men blir irritert over og ikke vite. Jeg har tydelig gitt utrykk for frustrasjon over å holde på slik vi har gjort og hjulpet han på veien - om at vi bare skal glemme alt-dvs invitert til en "slutt"- men neida..bare positivt der og-og så hører jeg ikke en lyd-

:sur:

Skrevet

det kan være ganske enkelt, det kunne vært meg du skrev dette til hehe jeg har det på samme måte, venter på at hun skal ta kontakt ol men det skjer ikke, har prøvd å prate med henne at det må være litt gjensidig vis man skal ha kontakt, og hun sier at hun skal det men det skjer ikke. sitter egentlig ikke å venter på at hun skal ta kontakt men er med vis hun gjør det.

Skrevet
det kan være ganske enkelt, det kunne vært meg du skrev dette til hehe jeg har det på samme måte, venter på at hun skal ta kontakt ol men det skjer ikke, har prøvd å prate med henne at det må være litt gjensidig vis man skal ha kontakt, og hun sier at hun skal det men det skjer ikke. sitter egentlig ikke å venter på at hun skal ta kontakt men er med vis hun gjør det.

hm, kanskje det er deg..

Skrevet

Du har tatt "praten om hvor forholdet fører" for tidlig. Og har gitt uttrykk for frustrasjon ved å ikke vite. Han vil nok hverken det ene eller det andre ennå, og dere har jo bare holdt på i to mnd.

Han har sikkert vært godt fornøyd med å ta det litt rolig, la ting gå av seg selv. Se hva det blir til.

Så har du skremt ham litt med dette, da.

Skrevet
Du har tatt "praten om hvor forholdet fører" for tidlig. Og har gitt uttrykk for frustrasjon ved å ikke vite. Han vil nok hverken det ene eller det andre ennå, og dere har jo bare holdt på i to mnd.

Han har sikkert vært godt fornøyd med å ta det litt rolig, la ting gå av seg selv. Se hva det blir til.

Så har du skremt ham litt med dette, da.

Hm. Har vært i forhold tidligere, aldri skremt noen vekk ved "å kreve litt", merker det er annerledes nå når jeg er eldre. Før var ting mer naturlig, nå er det dating regler over alt. Hvis jeg skremmer en vekk pga små ting som dette få det bare bli slik, har forståelse selvfølgelig- men jeg må ha en sterk man som kan gi tydelige signaler. Det går an å kommunisere på ett slikt nivå at man slipper å bli frustrert i hvertfall.

Skrevet
Hm. Har vært i forhold tidligere, aldri skremt noen vekk ved "å kreve litt", merker det er annerledes nå når jeg er eldre. Før var ting mer naturlig, nå er det dating regler over alt. Hvis jeg skremmer en vekk pga små ting som dette få det bare bli slik, har forståelse selvfølgelig- men jeg må ha en sterk man som kan gi tydelige signaler. Det går an å kommunisere på ett slikt nivå at man slipper å bli frustrert i hvertfall.

Kanskje det var for tidlig i forholdet til at han kunne gi tydelige signaler om noe som helst?

Han kan godt være en sterk mann, selv om han ikke kunne gi deg et klart svar om forholdet gikk den ene eller andre veien.

Dessuten er det ikke sikkert at det du anser for å være små ting, er det for ham.

Du vil tydeligvis vite enten/eller når det gjelder forholdet. Det er da ikke noen liten ting?

Skrevet
Kanskje det var for tidlig i forholdet til at han kunne gi tydelige signaler om noe som helst?

Han kan godt være en sterk mann, selv om han ikke kunne gi deg et klart svar om forholdet gikk den ene eller andre veien.

Dessuten er det ikke sikkert at det du anser for å være små ting, er det for ham.

Du vil tydeligvis vite enten/eller når det gjelder forholdet. Det er da ikke noen liten ting?

Sant nok, jeg håper ikke jeg har skremt han vekk da-han som tok siste intiativ så jeg får se, ballen er hans ;) Likevel, kunne jo sendt meg en liten melding--hadde blitt sååååå glad da:)

Skrevet
Sant nok, jeg håper ikke jeg har skremt han vekk da-han som tok siste intiativ så jeg får se, ballen er hans ;) Likevel, kunne jo sendt meg en liten melding--hadde blitt sååååå glad da:)

Håper det går bra :)

Nå vet jo ikke jeg om han er litt skremt eller bare har det litt travelt. Men vær litt laid-back både når det gjelder ham og forholdet, så blir nok han mer avslappet også.

Du kan jo sende en hyggelig melding om at du har hatt en flott helg eller noe sånt...så ser han at du også har det fint alene, samtidig som du åpner litt opp for kontakt igjen.

Skrevet
:hoho:

Og det ler du av? Har prøvd å få det til med eks-typen i 2 år nå uten at vi greier det :tristbla:

Skrevet
Og det ler du av? Har prøvd å få det til med eks-typen i 2 år nå uten at vi greier det :tristbla:

Da er det på tide å gå videre, noe som jeg også har tenkt til. Vil ha en mann- ikke en pingle ;)

Skrevet
Da er det på tide å gå videre, noe som jeg også har tenkt til. Vil ha en mann- ikke en pingle ;)

Du og jeg er totalt forskjellige. Prat for deg selv og slutt å prat til meg.

Dine meninger interesserer meg ikke.

Skrevet
Du og jeg er totalt forskjellige. Prat for deg selv og slutt å prat til meg.

Dine meninger interesserer meg ikke.

For du kjenner meg :sjarmor: ...... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...