Gjest ....... Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg bare er nødt å spørre, jeg vet det er et teit spørsmål og vet egentlig svaret på det, men er bare nødt til å spørre for å være helt sikker. Hvis man "knikker" penis og musa og det går for gutten på utsiden av åpningen, det er vel på ingen måte mulig å kunne bli gravid??? Og hvordan er det med kjønnsykdommer i denne forbindelse?? Og hvilke kjønnsykdommer smitter oralt?
Gjest graceland Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Det er en sjanse for at du kan ha blitt gravid, men den er liten.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Det er en sjanse for at du kan ha blitt gravid, men den er liten. ← Det stemmer, kjønnsykdommer derimot er det større muligheter for at du har pådratt deg.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Det er bare 5 dager til jeg skal ha mensen, noe rundt der. Hvis mensen kommer nå, så er jeg vel ikke gravid?? Hvilke kjønnsykdommer kan det være snakk om ved en slik situasjon? Og hvilke kan smitte oralt?
Gjest d'Arc Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Det er bare 5 dager til jeg skal ha mensen, noe rundt der. Hvis mensen kommer nå, så er jeg vel ikke gravid?? Sannsynligvis ikke Hvilke kjønnsykdommer kan det være snakk om ved en slik situasjon? Og hvilke kan smitte oralt? Du kan vel ikke få sopp i munnen, men andre kjønnsykdommer kan smitte som hiv, klamydia, herpes. ← Endret 10. desember 2006 av d'Arc
aluminium Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Du fulgte vel med på Scrubs sesong 6... Der var en brøler uten like. Verdt å se...
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Jeg bare er nødt å spørre, jeg vet det er et teit spørsmål og vet egentlig svaret på det, men er bare nødt til å spørre for å være helt sikker. Hvis man "knikker" penis og musa og det går for gutten på utsiden av åpningen, det er vel på ingen måte mulig å kunne bli gravid??? Og hvordan er det med kjønnsykdommer i denne forbindelse?? Og hvilke kjønnsykdommer smitter oralt? ← ' Hørt om prevansjon/kondom???
Gjest Tigerjente Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 ' Hørt om prevansjon/kondom??? ← Når man suger?? Eller bare koser litt? Skal man da ta kondom på med en gang udyret skal ut av buksa? Det er selvsagt en sjangse for at du kan ha blitt gravid i den knikkingen (hva nå enn det betyr) men den er så ørliten, at jeg ikke tror det er noe fare for det.
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 Når man suger?? Eller bare koser litt? Skal man da ta kondom på med en gang udyret skal ut av buksa? ← Hvis man tar smittevern på alvor så er det en selvfølge.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 Hvis man tar smittevern på alvor så er det en selvfølge. ← Jepp
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #11 Skrevet 16. desember 2006 Du kan få samme sykdommene ved sperm utenpå musa som inni. Og du kan bli gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå