Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som får desemberlønninga noen dager tidligere. Jeg bare lurer på om det er veldig vanlig.

Trenger penger nå! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lønningsdag den 9., så har fått lønn! :hoppe:

Men da jeg jobbet et sted med lønningsdag 20., fikk vi desemberlønninga 15. Ble lenge til neste lønn, da...

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg har normalt lønningsdag 30. Nå i desember får vi lønna utbetalt den 14...

For de som lurer på overgang/ barnetilsyn har dette enten kommet eller på vei (står utbetalig den 12 på nav's nettside), jeg fikk inn mitt natt til lørdag.

Barnetrygden kommer den 20...

Skrevet

Tror nok praksisen er at de som har lønningsdag i jula får den litt før. Vi har lønningsdag den 28, men i desember og juni så får vi det utbetalt den 15.

Skrevet

Vi har lønningsdag 30., men får desemberlønna 15.

Skrevet

Vi har lønnen den 12. og får den aldri før tiden..

Det er jo egentlig greit (iallefall med den datoen), for det blir jo lengre til neste lønn når man får før tiden. Og etter et slikt pengesluk som jula er, er det kjedelig å vente til langt ut i januar.. Egentlig bør jaunuar-lønna også komme før (iallefall for de som får lønning i slutten av måneden).

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Vi får lønn 15 dager før tid, mao får vi desemberlønning den 10de

Skrevet

Jeg har normalt lønningsdag den 20. Fikk lønn på fredag. (Vanligvis 10. i desember, men det var jo en søndag i år.)

Min kjære har også lønningsdag 20., han får lønn 15.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Har lønningsdag annenhver fredag, det blir ikke endret hvis ikke fredagen er helligdag. Da kommer pengene på torsdag.

Nå får jeg sykepenger, og de kommer jo vanligvis i slutten av måneden. I desember kommer de i midten av måneden. Kjiper'n, for da får jeg lønn for tre uker som skal holde i seks uker (for januarpengene kommer jo ikke før slutten av januar igjen), og jeg har nå sykmelding bare for tre uker fram til julaften... Selv om jeg VET at jeg ikke kommer fullt tilbake i jobb i januar.

Gjest Deception
Skrevet

Her er det lønningsdag den 25., visstnok den 22. for desember. Og ikke noen halv skatt, så vidt jeg vet. Jeg savner Norge...

Skrevet

Vi har lønningsdag den 25., i desember får vi utbetalt lønna den 18.

Skrevet

Vi skal ha utbetaling innen den 1.(men får alltid lønn rundt 25. allikevel..) Dette gjelder også i jula, og jeg synes det er kjekt, jeg. Nyttårsaften koster jo en del med antrekk, mat osv ( særlig i år for vi skal på Wallmanns på nyttårsaften :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...