~Capricorn~ Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 18. januar 2013 Og tilbake til pergotimen som denne tråden handler om. Hvordan gikk det egentlig med disse kurene mine...? - jo først gikk jeg 6 mnd på enkel dose (en pille i 5 dager, fra dag 5 i syklusen) - så pause mnd og søknad om prøverør - fikk prøve dobbel dose pergo mens vi venta - gravid på første doble kuren Etter vi fikk første ble jeg gravid helt på egenhånd - men mista etter 10 uker. Fikk da prøve med enkel dose pergo - ba om dette selv siden jeg da ikke orka å prøve i mange mnd uten resultat Ble gravid på første enkle kur Så ble jeg gravid med minste helt uten å prøve engang (sjansen var omtrent ikke tilstede i det hele tatt den mnd..) Så det er håp om at kroppen skjønner ting helt av seg selv etterhver og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 19. januar 2013 #22 Del Skrevet 19. januar 2013 Ser ut som det har funket for mange =) Følger med her =) Tatt en enkel og en dobbel. Ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 20. januar 2015 #23 Del Skrevet 20. januar 2015 Var hos gyn idag. Hun mente at det ikke finnes sterkere enn 50 mg. Er d riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 21. januar 2015 #24 Del Skrevet 21. januar 2015 Var hos gyn idag. Hun mente at det ikke finnes sterkere enn 50 mg. Er d riktig? Det stemmer at pergotime kun finnes i én styrke - 50mg, men mange får utskrevet to eller tre pakker til én kur, slik at de kan ta 100-150mg pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå