~Capricorn~ Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Er det flere enn meg som bruker pergo denne mnd? Jeg begynner med første pille i morgen, og håper at kur nr 2 skal gi utslag i positiv test i januar.
Grace Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Er det flere enn meg som bruker pergo denne mnd? Jeg begynner med første pille i morgen, og håper at kur nr 2 skal gi utslag i positiv test i januar. ← Jeg begynner på ny kur en av de første dagene i januar om alt går som planlagt Så da er vi hvertfall to Er kur nr tre for min del, men første etter lap. Blir spennende. Lykke til!
~Belle~ Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Lykke til begge to . Selv har jeg en pausemåned, men starter opp med pergo i begynnelsen av januar, dersom ingenting skulle skje denne måneden...
Grace Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Har hatt litt forsinkelse på IKM nå etter lap. Begynner med ny pergokur 8/1. Føler jeg har fått litt mer håp nå etter lap`n. Hvordan er det med dere?
~Capricorn~ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Begynner med ny pergokur 8/1. ← Det MÅ jo bare bety lykke når du begynner på bursdagen min da Jeg har en følelse av at 2.pergokur og går rett i vasken da. Hadde MYE mensmurringer i går, litt i natt, og litt i dag...men tanta har jeg ikke sett noe til foreløpig da. Men kommer nok i løpet av dagen da. Så da blir det sikkert ny runde med pergo på meg og i januar.
~Capricorn~ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 Da blir det ny pergokur på meg fra tirsdag 9.januar..satser på at alle gode ting er 3...
~Capricorn~ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 Da var vi igang med pergokur nr 3...og ikke lenge etter at jeg hadde tatt første pille var hodepinen på plass igjen...
Grace Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Da var vi igang med pergokur nr 3...og ikke lenge etter at jeg hadde tatt første pille var hodepinen på plass igjen... ← Første pille tok jeg i går morges, nr to i dag morges og nå har jeg fått kviser på låret Men alt for en liten en
Cymbidium Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Spennende, spennende, damer! Lykke til, håper det går bra denne gangen.
~Capricorn~ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2007 ..og nå har jeg fått kviser på låret ← Der fikk jeg en kvise forrige syklus Var bare en da, og det er jo ingen som ser det likevel Men ja; dersom resultatet er en liten baby, tar jeg imot alle de bivirkningene som fins med glede jeg altså..
bizzy Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Da er jeg igang med pergokur nr. 2, siste pille ble spist i går, så da er det bare stå på og håpe det beste Lykke til Grace og Capricorn!!!!!!!!!
~Belle~ Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Har ennå ikke fått starte på Pergo nr 2. Venter på mensen, har tatt pergotime i en uke nå, så jeg skal få mensen innen 7 dager fra nå. Lykke til til dere andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå