Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som bruker pergo denne mnd?

Jeg begynner med første pille i morgen, og håper at kur nr 2 skal gi utslag i positiv test i januar.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere enn meg som bruker pergo denne mnd?

Jeg begynner med første pille i morgen, og håper at kur nr 2 skal gi utslag i positiv test i januar.

Jeg begynner på ny kur en av de første dagene i januar om alt går som planlagt ;) Så da er vi hvertfall to :) Er kur nr tre for min del, men første etter lap. Blir spennende. Lykke til! :klem:

Skrevet

Lykke til begge to :klem: .

Selv har jeg en pausemåned, men starter opp med pergo i begynnelsen av januar, dersom ingenting skulle skje denne måneden...

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt litt forsinkelse på IKM nå etter lap.

Begynner med ny pergokur 8/1.

Føler jeg har fått litt mer håp nå etter lap`n.

Hvordan er det med dere?

Skrevet
Begynner med ny pergokur 8/1.

Det MÅ jo bare bety lykke når du begynner på bursdagen min da ;)

Jeg har en følelse av at 2.pergokur og går rett i vasken da. Hadde MYE mensmurringer i går, litt i natt, og litt i dag...men tanta har jeg ikke sett noe til foreløpig da. Men kommer nok i løpet av dagen da. Så da blir det sikkert ny runde med pergo på meg og i januar.

Skrevet

Da blir det ny pergokur på meg fra tirsdag 9.januar..satser på at alle gode ting er 3... :sjenert:

Skrevet

Da var vi igang med pergokur nr 3...og ikke lenge etter at jeg hadde tatt første pille var hodepinen på plass igjen... :sjenert:

Skrevet
Da var vi igang med pergokur nr 3...og ikke lenge etter at jeg hadde tatt første pille var hodepinen på plass igjen... :sjenert:

Første pille tok jeg i går morges, nr to i dag morges og nå har jeg fått kviser på låret :overrasket:

Men alt for en liten en ;)

Skrevet

Spennende, spennende, damer! Lykke til, håper det går bra denne gangen.

Skrevet
..og nå har jeg fått kviser på låret :overrasket: 

:ler::ler::ler:

Der fikk jeg en kvise forrige syklus ;)

Var bare en da, og det er jo ingen som ser det likevel ;)

Men ja; dersom resultatet er en liten baby, tar jeg imot alle de bivirkningene som fins med glede jeg altså.. :sjenert:

Skrevet

Da er jeg igang med pergokur nr. 2, siste pille ble spist i går, så da er det bare stå på og håpe det beste :tommelsmil:

Lykke til Grace og Capricorn!!!!!!!!!

Skrevet

Har ennå ikke fått starte på Pergo nr 2. Venter på mensen, har tatt pergotime i en uke nå, så jeg skal få mensen innen 7 dager fra nå.

Lykke til til dere andre :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...