Krista83 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Sambo fant ut at han ikke elsket meg lenger. For en uke siden. Har vært en rar uke for meg. Måtte ta noe dager fri fra jobb for å få det hele på avstand. Vi har ikke hatt det sånn helt fantastiks de siste månedene, men det falt meg ikke inn engang at han vurderte å gå fra meg. Men det skjedde nå... Nå er jeg vell nesten gått over fra å være lei meg til å begynne å bli sint. Vi hadde jo planlagt nesten hle fremtiden vår. Hadde kjøpt leiligeht som vi nå må selge, og vi planla å flytte til utlandet når jeg var ferdig på skolen. Vet jeg fortjener noen som elsker meg, men nå vil jeg jo bare ha han. Får ta tiden til hjelp og komme meg igjen. Heldigvis har jeg mange som støtter meg og tar vare på meg i denne tiden... Menn er noe dritt!!!!!!!!!!!!
Gjest Vidvandre Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Vet altfor godt hvordan du har det nå Det er bra du har folk rundt deg som støtter deg ihvertfall, det er ikke noe kjekt å vite at du ikke betyr nok for den som betyr mest for deg.
SW20 Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Er det ikke bedre at dere går hver til deres hvis ikke alt har vært så bra mellom dere, istedet for at dere venter til dere har flytta til utlandet osv.? Da tror jeg du hadde blitt enda mer irritert! Men jeg forstår jo at det er leit at han går fra deg. Sånt skjer dessverre. Man kan tro og håpe at partneren har krefter nok til å kjempe for å holde forholdet gående, men når alt kommer til alt så må man bare leve med at hver enkelt gjør sitt beste.
Gjest ell Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Kan ikke si annet enn at jeg vet hvordan du har det! Ble selv nettopp singel, og er fremdeles i fasen hvor jeg egentlig ikke forstår hva som har skjedd, hvis du skjønner? Kan ikke gi deg noen råd, men hører folk sier at det ordner seg...
AlmaCity Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Singellivet er ikke så verst når man bare venner seg til det:)
Lilleh Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Føler med deg! Er nettopp blitt nysingel selv, han gjorde det slutt kvelden før eksamen, morro igrunn! Lurer litt på om det er noe galt medd mannfolka for tiden, synes det er så mange som oppfører seg rart for tiden??? Er det ikke? Kan det ha noe med årstiden ågjøre? At det snart er jul og sånn? Uansett, se fremover! Det er det rådet jeg kan gi deg....selv sitter jeg her og skriver istedet for å pakke...
AlmaCity Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 11 januar er visst gjennomsnittlig dagen flest slår opp på...Så det kommer nok fler brudd etter jul faktisk. Mange holder ut over jula fordi de ikke vil ødelegge den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå