Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD! (unnskyld språket :hår: ) Hadde kjøpt så masse sminke derfra om de sendte til Norge.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg mener jeg har sett noe sephora på strawberrynet?

Skrevet

Dette har vært oppe før, og JA!!!! - hvis du går via jcpenney får du det sendt til Norge.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Dette har vært oppe før, og JA!!!! - hvis du går via jcpenney får du det sendt til Norge.

Jeg prøver og gjøre det, men det funker ikke?

Skrevet
Noen som vet?

Nei desverre. Men kan du si hva du er på jakt etter? det kan hende jeg kan hjelpe deg. Hvis det gjelder parfyme da...

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Nei desverre. Men kan du si hva du er på jakt etter? det kan hende jeg kan hjelpe deg. Hvis det gjelder parfyme da...

det gjelder ganske mange produkter, for det meste øyenskygger og brushes osv

:)

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
det gjelder ganske mange produkter, for det meste øyenskygger og brushes osv

:)

Fint hvis det er noen som kjenner til jcpenney. Jeg går inn via dem og inn på sephora og det står at jeg er der, men produktene kommer bare i sephora bagen og jeg tar ikke ting som det står "only on sephora" så skjønner ikke at det ikke funker

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Hvordan får du det til å fungere? Jeg forsøkte å bestille noe fra Benefit nå i kveld, men det er ikke mulig å registrert en adresse i Norge. Det står også at de sender bare til U.S og Canada :klø:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...