Gjest Deception Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Nei, og det står vel ganske klart på nettsiden deres, også.
Gulphild Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 HERREGUD! (unnskyld språket :hår: ) Hadde kjøpt så masse sminke derfra om de sendte til Norge.
Gjest Fruktfat Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 jeg mener jeg har sett noe sephora på strawberrynet?
ashera Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Dette har vært oppe før, og JA!!!! - hvis du går via jcpenney får du det sendt til Norge.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Dette har vært oppe før, og JA!!!! - hvis du går via jcpenney får du det sendt til Norge. Jeg prøver og gjøre det, men det funker ikke?
Linda644 Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet? Nei desverre. Men kan du si hva du er på jakt etter? det kan hende jeg kan hjelpe deg. Hvis det gjelder parfyme da...
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Nei desverre. Men kan du si hva du er på jakt etter? det kan hende jeg kan hjelpe deg. Hvis det gjelder parfyme da... det gjelder ganske mange produkter, for det meste øyenskygger og brushes osv
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 det gjelder ganske mange produkter, for det meste øyenskygger og brushes osv Fint hvis det er noen som kjenner til jcpenney. Jeg går inn via dem og inn på sephora og det står at jeg er der, men produktene kommer bare i sephora bagen og jeg tar ikke ting som det står "only on sephora" så skjønner ikke at det ikke funker
Gjest Audrey Horne Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Dette har vært oppe før, og JA!!!! - hvis du går via jcpenney får du det sendt til Norge. Hvordan får du det til å fungere? Jeg forsøkte å bestille noe fra Benefit nå i kveld, men det er ikke mulig å registrert en adresse i Norge. Det står også at de sender bare til U.S og Canada :klø:.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå