Gå til innhold

Julegave til en man liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å kjøpe en liten julegave til en jeg liker godt. Vet ikke sikkert om han liker meg som noe mer enn en venn, men vi har vært en del sammen i det siste. Men jeg vet jo ikke om han har tenkt å kjøpe noe til meg. Hva gjør dere med julegaver til folk dere ikke vet om dere får noe fra? Med venner man pleier få av er det jo enklere, da vet man så noenlunde prisklasse det pleier å ligge i også. Ville dere følt det pinlig hvis dere fikk av noen dere ikke har kjøpt til? Kommer trolig bare til å møte ham en gang til før jul, og tenkte å gi ham en liten ting da. Da får jo ikke han muligheten til å panikkhandle noe til meg, og det er heller ikke det som er meningen ;)

Det er altså ikke noe dyrt jeg har i tankene, en liten boks sjokolade eller marsipan eller noe. Tenkte gi ham det akkurat i det vi skal gå, så det liksom blir tydelig at jeg ikke står og venter på noe tilbake...

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg har mange ganger gitt presanger til folk som jeg ikke har fått noe fra selv. Da er det bare fordi jeg liker å gi presanger; og jeg gir små gaver. Vil ikke at folk skal få dårlig samvittighet for at de ikke har kjøpt noe til meg. Typiske ting er sokker (alle trenger sokker og det finnes mye gøy der!), sjokolade eller såper/lys.

Skrevet
Jeg har mange ganger gitt presanger til folk som jeg ikke har fått noe fra selv. Da er det bare fordi jeg liker å gi presanger; og jeg gir små gaver. Vil ikke at folk skal få dårlig samvittighet for at de ikke har kjøpt noe til meg. Typiske ting er sokker (alle trenger sokker og det finnes mye gøy der!), sjokolade eller såper/lys.

Hehe, sokker er det noe av det minst morsomme jeg kan komme på :ler:

Men en morsom figur av sjokolade hadde jeg tenkt på. Noe søtt som ikke er så dyrt at det gir dårlig samvittighet. :sjenert:

Gjest Vidvandre
Skrevet
Hehe, sokker er det noe av det minst morsomme jeg kan komme på

Seriøst?! Har du sett i sokkeavdelingen i det siste? :ler: Dessuten er ingenting som gode varme ullsokker på beina...

Hvis du kjøper sjokoladefigur, så vær forsiktig hvis den er hul! Det er litt kjipt å få en knust julenisse til jul :P

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Har veldig lyst til å kjøpe en liten julegave til en jeg liker godt. Vet ikke sikkert om han liker meg som noe mer enn en venn, men vi har vært en del sammen i det siste. Men jeg vet jo ikke om han har tenkt å kjøpe noe  til meg. Hva gjør dere med julegaver til folk dere ikke vet om dere får noe fra? Med venner man pleier få av er det jo enklere, da vet man så noenlunde prisklasse det pleier å ligge i også. Ville dere følt det pinlig hvis dere fikk av noen dere ikke har kjøpt til? Kommer trolig bare til å møte ham en gang til før jul, og tenkte å gi ham en liten ting da. Da får jo ikke han muligheten til å panikkhandle noe til meg, og det er heller ikke det som er meningen  ;)

Det er altså ikke noe dyrt jeg har i tankene, en liten boks sjokolade eller marsipan eller noe. Tenkte gi ham det akkurat i det vi skal gå, så det liksom blir tydelig at jeg ikke står og venter på noe tilbake...

Hvordan gikk dette?

Denne tråden stenges pga problemer med spam, beklager!

Vennlig hilsen

vimse-mod

Endret av vimse
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...