Smusse Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hvordan holder dere motet oppe for at dere skal lykkes? Og hvordan skal man klare å ikke fokusere på det og begynne å stresse? PP etter PP snegler seg bare fordi her..
^Spinnvill^ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ja det lurer jeg og på. Jeg håper og håper hver mnd med den forbanna dritt mensen kommer hver mnd. Denne mnd hadde vi sex rundt eggløsning, men mensen km allikevell. Hvor lange skal jeg holde ut????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BitteLille Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Man holder ut fordi man ikke gir opp håpet, selv om det ofte føles håpløst ut! (Plutselig gravid i pp 25-26 )
Leo Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Det er ikke så mye annet å gjøre enn å holde ut og når EL innfinner seg . Det hjelper ikke å stresse heller, så det kan man bare slutte med med en gang. Man må bare fortsette å leve som vanlig og heller fokusere på de tingene i livet som faktisk er positive. Tar det alt for lang tid, bør man selvfølgelig oppsøke lege og få undersøkt om det er noe galt som gjør at man ikke blir gravid. Selv må jeg innrømme at jeg ikke aner hvilken pp vi er i, men det nærmer seg to år. Jeg/vi stresser ikke for vi har gjort det som gjøres kan og nå venter vi på svar fra IVF-seksjonen på Rikshospitalet. Ikke en gang dette tenker jeg på hver dag for det er rett og slett ikke noe jeg kan gjøre noe med. Mitt råd er altså å flytte fokus og heller kose seg med å så mye som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå