Gjest sintjente Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Sånn, nå har jeg gjort det slutt med typen min, over mail. En lang, sint mail. Han er en drittsekk. Vi har vært sammen i 11.måneder. Jeg har ikke mobilnummeret hans, bare det gamle. Så den eneste måten å få tak i ham på er å sende mail..faktisk. Han kan ikke bry seg mye om meg når han ikke tar seg bryet med å sende meg sitt nye nummer. Men han har aldri penger på mobilen sier han. Vi snakkes ofte på msn, ca.4 ganger i uken. Det er, jeg mener var, et langdistanse forhold, og jeg besøkte ham ofte. Men han bor hos familien sin, så jeg måtte bo på hotel, og han sov nesten aldri over, men gikk alltid hjem utpå natten, og han arbeidet hver dag, så når jeg var på besøk fikk jeg bare se ham på kvelden, og ikke hver dag engang. Men uannsett............ååååå, jeg orker ikke skrive mer, de er så mye. Han prøvde å kysse ei anna jente engang han var litt full, når jeg var der. Det var så flaut og jeg følte meg så dum foran kameratene hans som også var der. Og iallefall hu jenta, som så på meg med et blikk som sa; "hvorfor godtar du at han gjør dette". Hun lot ham ikke kysse henne da. Å, jeg hater ham... Det er så masse mer, men alt er generelt alt for liten respekt for meg, og han forstår ingenting, eller gjørs på å ikke forstå, og han tenker alt for mye på sex. Dette er den eneste typen jeg har hatt, så jeg har vel tviholdt på ham, selv om jeg vet inderst inne vet at ei hvilken som helst annen jente ville gjort det slutt for år og dager siden... I begynnelsen reagerte jeg med å bli lei meg når han stakk hjem og aldri sov over når jeg besøkte ham. Og da pleide han å fike til meg på kinnet. Men han gjør ikke det lenger, men jeg blir ikke lei meg lenger. Jeg sendte en ganske kvass mail, for jeg er så sint, og jeg skrev noe jeg vet han blir sjalu på (ja, han blir faktisk sjalu, selv om han ellers virker lite interessert) Dusten....... Han er snill også, og det er de øyeblikkene jeg har holdt nært til mitt hjerte, for å si det sånn. Jeg lever på de gangene. Men jeg er så lei av å være den eneste som er 100% med i forholdet, mens han er så mye mindre med...
Gjest Vidvandre Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ut i fra det du forteller høres han ut som good riddance! Finn deg en skikkelig type du, som fortjener deg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Bra du ble kvitt'n. Sånne er ikke verdt å bruke tida si på. Alle har jo sine gode sider, men noen har fler enn andre, og jeg tror det er mange som har flere enn han der, for å si det sånn.
Gjest niomi Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Høh, du har gjort det slutt med en du ikke var sammen med, men pulte med en gang i blant. Godt gjort!
non-stop Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 høres ut somhan hadde minimal respekt for deg. bra at du har kommet deg ut, nå kan du finne en som fortjener deg
Gjest sintjente Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Nå angrer jeg...tror jeg.....hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg føler jeg er den fæle nå, og han er offeret... Han har lest mailen nå, men uten å svare tilbake. Så at han var inne på msn, men logget seg ut ganske raskt ja..... Jeg skal være sint, ikke lei meg...jeg må hele tiden minne meg selv på at det ikke er min feil..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Selvfølgelig er det ikke din feil. Hvis du tenker det igjen så bare les hovedinnlegget ditt, så blir du minnet på hvorfor du gjorde det du gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Å slutte et forhold via mail og sms er noe jeg syns er enormt fjortis-opplegg.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Hun bor jo langt unna + har ikke tlfnummeret hans siden han ikke vil gi henne det, jo..
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Ja men hva med et god gammeldags brev? Nå angrer hun også, og det er enda mere fjortis opplegg. Jeg får helt fnatt av sånt. Fyren er jo et dass.
Gjest niomi Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 Ja men hva med et god gammeldags brev? Nå angrer hun også, og det er enda mere fjortis opplegg. Jeg får helt fnatt av sånt. Fyren er jo et dass. ← Hele forholdet var jo et fjortisopplegg. Og nei, jeg er ikke sikker på hvem som er "verst" av ts og hennes såkalte ekskjæreste. Men patetisk er det.
razmatazz Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 Ja men hva med et god gammeldags brev? Nå angrer hun også, og det er enda mere fjortis opplegg. Jeg får helt fnatt av sånt. Fyren er jo et dass. ← Å kutt ut da! La nå folk få være litt "fjortis"! Det er hennes første forhold jo... og hva er det som er så mye bedre med et brev enn en mail?? Bare fordi det er frimerke på?? TS; vær sterk! Høres ut som om du gjorde rett ved å dumpe ham. De første dagene/ukene etter et brudd er alltid vanskelige, men det blir snart bedre, garantert!
Nelle Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Å kutt ut da! La nå folk få være litt "fjortis"! Det er hennes første forhold jo... og hva er det som er så mye bedre med et brev enn en mail?? Bare fordi det er frimerke på?? TS; vær sterk! Høres ut som om du gjorde rett ved å dumpe ham. De første dagene/ukene etter et brudd er alltid vanskelige, men det blir snart bedre, garantert! ← Enig med deg razmatazz!
Gjest Vilja :-) Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 Om du frykter at han skulle bli så forferdelig såret av eposten din, så tviler jeg på, ut ifra din beskrivelse av ham, at han egentlig gidder/evner å reflektere så mye over hvorfor du gjorde det slutt med ham. I høyden er det kanskje snakk om litt såret stolthet. Hvorfor ikke finne deg en mann som gir deg noe tilbake? Like mye som det du selv gir?
AlmaCity Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Det virker kanskje litt fælt akkurat nå. Men du lever på tanken om hvordan du tror han er, og ikke hvordan han er. Han respekterer deg ikke, og du kan få så mye mye bedre enn det der. Men det er vanskelig å slå opp når man ikke vet om noen annen.... Stå på, og ikke fall tilbake, det vil du bare angre på siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå