Gjest itla Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser flere her inne har kunstige juletrær som koster 1500-2000 kr. Hvor har dere kjøpt? Vi har bare funnet billige, kjipe plasttrær som ikke ser ut i hverken måneskinn eller juletrebelysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet at Jernia selger plastjuletrær. Prisen ligger vel mellom 100-300 kr (tror jeg). Alt etter hvilke størrelse man er ute etter. Ellers har jeg sett plastjuletrær på Skeidar, Europris og Jysk til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Plantasjen! Ikke så veldig dyrt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Tror vi kjøpte vårt på Bohus eller Skeidar for flere år siden.. Det er et skikkelig tre som ser fint ut (altså som IKKE lyser plast på lang vei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk, Laban, da skal vi ta en titt der. Flere forslag? Det trenger altså ikke å være billig, så lenge det ser mest mulig naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 11. desember 2006 #7 Del Skrevet 11. desember 2006 Vet ikke hvor de selger fine plastjuletre, men er på let etter et selv. Det svigers har har sett bedre dager. Sikkert litt merkelig å kjøpe juletre i julepresang, men så er jeg heller ikke A4, ikke engang A5... Kom på en morsom historie jeg leste i et blad eller noe. Om en mor som bestemte seg for å kjøpe plasttre, hun lot som det var helt naturlig overfor 3 åringen i huset. Året etter hadde han feiret nissefest i barenhagen med tre fra skogen. Og kom hjem og sa til sin mor: I barnehagen har de ikke sånn ordentlig juletre som vi har, men har måttet hente det i skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. desember 2006 #8 Del Skrevet 11. desember 2006 Jysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Her i bergen er det en butikk som kun selger kunstige blomster (silkeblomster). Der mener jeg at de pleier å ha fine kunstige juletrær også. Det fins sikkert en tilsvarende butikk i Oslo, kanskje noen vet om butikker som fører silkeblomster o.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adnil Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei spørs hvor du bor hen, men en butikk som heter dags marked har kjempefine kunstige trær til 298.-, men vet ikke eller i lande de ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. desember 2006 #11 Del Skrevet 11. desember 2006 Plante Expo har flotte kunstige juletrær. Billige er de ikke, men du må nesten vite at de er kunstige for å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. desember 2006 #12 Del Skrevet 11. desember 2006 Takk, Leo, googlet litt, og tror det er noe sånt jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 13. desember 2006 #13 Del Skrevet 13. desember 2006 Felleskjøpet har kunstige juletrær som ser veldig fine ut. Det er masse små lys på treet. Prisen er vel 12-1300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 13. desember 2006 #14 Del Skrevet 13. desember 2006 kall det helle falsk juletre for meg. Får jeg ikke ekte varer kan det bare vere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 13. desember 2006 #15 Del Skrevet 13. desember 2006 I fjor solgte Mique svarte, rosa og røde juletrær. De var kule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. desember 2006 #16 Del Skrevet 14. desember 2006 kall det helle falsk juletre for meg. Får jeg ikke ekte varer kan det bare vere. ← Nå spurte jeg jo heller ikke om din mening om kunstige juletrær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 14. desember 2006 #17 Del Skrevet 14. desember 2006 kall det helle falsk juletre for meg. Får jeg ikke ekte varer kan det bare vere. ← Tror du vi allergikere og ikke minst barna våre heller vil være uten tre? Snakk om å kunne sette seg inn i andres situasjon og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. desember 2006 #18 Del Skrevet 14. desember 2006 Å ha falske juletre er som å... ååå.... Ja, jeg har dårlig fantasi i dag, men fy dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. desember 2006 #19 Del Skrevet 16. desember 2006 Takk, Leo, googlet litt, og tror det er noe sånt jeg er ute etter. ← Fant ikke internett adressen til plante expo jeg. Har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. november 2007 #20 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg ville også hatt den nettadressen om den finnes. I år må vi ha kunstig juletre også,og det er litt rart. Hele familien synes det er trist at vi ikke skal ut og lete etter det rette treet lengre sånn som vi har pleid hver eneste desember mnd. Men når begge ungene har astma og blir kjempesyke av orntlig tre så er jo ikke valget så vanskelig alikevel.Men skulle bare ønske at vi fant et tre som så litt ekte ut da..........! Noen som har vært på den butikken som selger kunstige blomster her i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå