Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en helt vannvittig nydelig kvinne, problemet mitt er at hun gir meg tvetydige signaler, og hun har en samboer, ...så det burde det ikke være et problem, men for meg er det det.

Signalene hun har gitt til nå ble ikke sett av meg,men av venner rundt meg. Og jeg må vel innrømme at de kanskje har rett.

Noe skjer og vi blir bedre og bedre kjent, føles nærmere. Og jeg er i ferd med å bli helt sprø, selv om jeg vet jeg burde holdt kjeft så klarer jeg ikke å holde igjen og si hvor nydelig jeg synes henne er.

Jeg tror hun er naiv, eller rettere jeg håper hun er det, men venner rundt meg sier hun er på søken, uansett hvis hun er på søken vet jeg at hun må ordne opp i sin egen situasjon osv osv,

Hva vil hun egentlig? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta meg en kald dusj, holde kjeft å trekke meg unna?

Videoannonse
Annonse
Gjest koffeine
Skrevet

Hva vil hun egentlig? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta meg en kald dusj, holde kjeft å trekke meg unna?

Synes det siste høres ut som det lureste å gjøre... Men det er jo ikke alltid man klare å være så lur i slike saker. Kanskje er hun rett og slett bare ute etter oppmerksomhet fra andre enn samboeren sin, det at hun har en samboer betyr i alle fall trøbbel uansett, hvis det skulle bli noe mellom dere.

Skrevet
Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta meg en kald dusj, holde kjeft å trekke meg unna?

Et velment råd: ta den kalddusjen!

Jeg har selv vært involvert med en jente som har samboer. Det utviklet seg til å bli den mest smertefulle opplevelsen jeg har vært med på. Jeg holder for tiden på med å legge det bak meg og det er en blytung jobb.

I motsetning til deg kjente ikke jeg til samboeren i begynnelsen. Jeg skulle virkelig gitt hva som helst for å ha fått muligheten til å ta det valget du nå står overfor. Sett med mine øyne kunne du like gjerne spurt om du skulle kappe av deg høyrearmen eller la være.

Skrevet

Takker for svar, det var litt befriende å bare skrive om frustrasjonen. Verdiene mine er egentlig helt klare, men når jeg fikk lyst å bare gripe tak så ble frustrasjonen total.

Jeg tror også at hun er på jakt etter oppmerksomheten, men når det ble for mye, gikk det ikke bra med meg. Det er ikke helt lett å vite hvordan jeg skal forholde meg.

Takk for råd fra begge, så veldig lur har jeg ikke følt meg og jeg trenger ikke tunge stunder på lenge egentlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...