Gå til innhold

Er snekkerbukser på gravide pent?  

1 stemme

1. 1. Er snekkerbukser på gravide pent?

• Ja
      79
    • Nei
      64

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med inspirasjon (og nysgjerrighet) fra en annen tråd spør jeg om dette: Er snekkerbukser på gravide pent eller ikke?

Hva synes du?

Personlig synes jeg ikke det er noe pent. Sikkert veeeldig praktisk, men ikke mye fint å se på. Jeg har sverget på at den gang jeg blir gravid skal jeg ikke kle på meg et slikt plagg for jeg synes faktisk det ser trasig ut. Hvorfor ikke kle seg litt skikkelig selv om man har stor mage? Det er da vel et stort utvalg av mammaklær?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke snekkerbukser på gravide eller andre. :sjarmor:

Skrevet

Synes det er heeelt greit så lenge en liker det selv...

Skrevet

Enig med Starya. Hvordan i all verden kan man ha avstemning over noe så individuelt som hva man synes om snekkerbukse på gravide ?

På jobben hos meg er det en jente som skal ha barn nr. 2 om ett par måneder - hun bruker ofte en snekkerbukse i dongery. Og hun er kjempefin - virkelig. Men dette gjelder en jente som er vakker fra naturens side - langt over gjennomsnittet og hun hadde vært fin uansett hva hun hadde kledd seg i - forstår dere ? Det er ikke plagget det kommer an på - men hvem som har plagget på seg og hvordan helheten ser ut.

Selv brukte jeg snekkerbukse da jeg gikk gravid med min eldste sønn - men det er lenge siden - han ble født i 1986, og da var det helt moderne.

Skrevet

antar at de var min tråd du ble inspirert av.. Jeg synes snekkerbukse på gravide er fint jeg, og ikke minst praktisk!

Koz..

Skrevet

Joda Hilde, det går fint an det.

Var vel din ja, Lucky. Også med tanke på å ikke ødelegge din tråd da jeg så den begynte å spore av. Derfor egen tråd, og en liten avstemning.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Ser ikke pent ut, men kan skjønne at de går med det. Det er jo enkelt og praktisk.

Skrevet

veldig bra midnattsol! Er så greit å starte en ny tråd istede for å avspore en annen :D

Koz..

Skrevet

Syns snekkerbukser er pent gravid eller ikke... Kommer jo litt an på hva annet man går i, men jeg syns gravide med snekkerbukser er søtt:)

Skrevet

Jeg synes snekkerbukser er fælt og har sverget på at meg og min mage ALDRI skal inn i en! Er 21 uker på vei og har til min store skrekk oppdaget at mine vanlige bukser ikke passer lengre. Har dermed måtte ta turen til noen butikker for å se etter mammaklær og det som møter meg overalt er de evinnelige snekkerbuksene - skrekk og gru!!!!

Hvorfor ikke kle seg litt skikkelig selv om man har stor mage? Det er da vel et stort utvalg av mammaklær?!!
Sorry Midnattsol, men dagen du blir gravid vil du oppdage at mammaklærutvalget er lite og at snekkerbuksene opptar stor plass i det begrensede utvalget..........
Gjest Anonymous
Skrevet

Personlig kan jeg ikke fordra snekkerbukse, men som de fleste andre forstår jeg at man bruker det. De er jo veldig behagelige da. Bruker selv en mammabukse som jeg har kjøpt eller skjørt eller kjole. Men utvalget av mammaklær er heller laber. Det er en butikk her i Stavanger som fører mammaklær samt du har jo en liten avdeling på H&M samt at Kapp Ahl fører noen bukser.

23+1 :wink:

Skrevet

:hoho:

Stort utvalg av mammaklær?

Nei, du, så godt har jeg ikke ledd på lenge.

Mammaklærutvalget er tragisk tragisk tragisk dårlig!

Og ALLTID utsolgt i Medium!

Spesielt hvis du ikke gidder å bruke såå mye penger på noe du får brukt kun kort tid og satser på HM (fordi alle andre mammaklærbutikker er dyre).

Snekkerbukse bruker jeg ikke, men jeg har to sorte bukser som har gått på omgang nå i et halvt år som jobbantrekk (har et sort skjørt også, men det er jo så kaldt for tiden). Og én dongeribukse til helgen.

Er helt syk i sjela, jeg, etter å komme inn i de vanlige klærne mine igjen.

Klips + småtten, 32+6

Skrevet

Jeg synes ikke snekkerbukser er pent, samme hvem som har dem på. Jeg tenker automatisk dongeri når jeg tenker på snekkerbukser og jeg synes generelt lite om olabukser (synes det er et ukledd plagg).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syntes snekkerbukser er pent på gravide jeg. Men folk er jo forskjellige. Det som er pent på noen, kan se helt forferdelig ut på andre.

Også noe å diskutere.... :o

Uansett så har jeg hvertfall det synet som sikkert de fleste andre her inne har; selv om man er gravid trenger man ikke å forfalle!

Selv så prøver jeg å se bra ut uansett. Ikke nå jeg ligger hjemme på sofan'n selvsagt...

Og det har jeg fått skryt for av bekjente. Hyggelig å høre at man ser flott ut, selv om kiloene på kroppen blir flere og fler..... :P

Skrevet

Jeg synes at de fleste gravide faktisk ser vakre ut i all sin modenhet. Vakre på en annen måte enn de man forsøker å late som om man overser på stranda - men likefullt!

Og om dere har snekkerbukser på dere endrer ikke på dette. :)

Skrevet

Synes ikke snekkerbukse er spesielt behagelig eller fint.

Gjest sexysadie
Skrevet

Snekkerbukse er totalt genialt synes jeg, gravid eller ei.

Jeg har ei i brun/beige fløyel og da jeg hadde den på uttalte naboens 5 - åring storøyd: "Wow sånn har Ole Brumm". :kul:

Skrevet

Jag tycker det är fint/pent jag... men det det kan också vara rysligt fult.

Det beror ju på materialet på byxorna, vad hon har på sig för övrigt, genser eller bluse, hår, hållning och ja... allt. En del klär i allt.

Jag tycker dock som en väninna, varför måste mammakläder vara barnsliga/ha barnsliga broderier? Bara för att det är ett barn i magen behöver väl inte JAG klä mig som ett barn? Varför ska jag ha leksaker och Ole Brumm broderat på magen?

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

nei nei nei nei,ikke pent,men for all del! Søstra mi gikk i samme grill-dressen gjennom to svangerskap og brente den på gårdsplassen etterpå!! :ler:

Skrevet

I htt div. moteblader - er snekkerbukser på vei inn igjen allerede i vår.

Så da kan alle gravide være skikkelige moteløver :ler: . Good luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...