Gjest Verdens verste husmor Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Satt og snakket med jenta mi på 11 år i dag tidlig. Vi snakket akkurat om at jeg hadde lekt meg med å skli på terrassen i går kveld, da hun plutselig utbrøt: "du er den barnsligste mamman jeg vet om". "Hva mener du?" spør jeg, og forklaringen kom uten betenkningstid. Du tror fremdeles på julenissen, selv om jeg og storebror sluttet å tro på ham for lenge siden. Du leker deg i snøen og hopper i sølepytter, selv om vi ikke er med. Du elsker tegnefilmer, og kjøper dem til deg selv, ikke til oss. Når du er sinna, så setter du på "sinnamusikken" din, og danser rundt og synger mens du vasker. Når du gjør noe dumt, og det gjør du stort sett hver dag, så ler du så mye av deg selv at vi får latterkrampe alle sammen. "Jeg synes ikke det er barnslig å like å leke... Synes du det er dumt at jeg er så leken da?" spør jeg. "Nei da, og de andre mammane er snille, men de leker ikke med barna sine lenger. Derfor er du er den barnsligste mamman jeg vet om, og jeg elsker å leke med deg", sa min kjære datter...
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Kunne ikke fått noe bedre kompliment
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Ååååååå... håper jeg er like barnslig som deg
Salt'n Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Ååååååååååååh, hvilket herlig kompliment fra din datter!!!!!!! SSånn mamma vil også jeg bli!
Salt'n Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Herlig Nick forresten! Endret 10. desember 2006 av Salt'n
maiia Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Så herlig. Datteren din er heldig som har en mor som deg.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Ååååååå... håper jeg er like barnslig som deg ← Akkurat det samme som jeg tenkte !
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Ja dette var et utrolig stort kompliment, og utrolig koselig å høre!
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Så herlig. Datteren din er heldig som har en mor som deg. ← Og TS er jammen heldig som har en datter som viser hvor mye hun setter pris på mammaen sin! Koselig tråd.
Malama Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det var fint sagt av din datter ja! Hun er heldig som har deg som mor, og du er heldig som har henne som setter pris på deg Da jeg satt og vinka til tv'n i går (så jul i skomakergata, og da vinker jeg til Jens Petrus for å få oppermeksomhet sånn at han sier "Nemmen, er du der i dag også, du da" og sånn..) så jeg på min kjære og sa: Om vi noen gang får et barn, må jeg slutte å være så barnslig da? Han fastslo at vi skikkert kunne være barnslige sammen, jeg og barnet. Men her ser jeg at andre faktsik kan være barnslige alene, selv om de er foreldre, så da kanskje det er håp for meg også Hilsen en fullstendig barnslig, likevel voksen, Malama. Endret 12. desember 2006 av Malama
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 En behøver da ikke å dekke seg bak et barn for å få lov til å leke? Det er en menneskerett å få lov til å være barnslig av og til.
Malama Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Synes jeg også. Også gjentar jeg av og til at "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig" Men av og til ønsker jeg at jeg hadde et barn å "gjemme meg bak", for det må være lettere å dra i akebakken om man har et barn med, enn bare en voksen. Mindre sjangs for å bli sett rart på på lekeplassen om man har med et barn, større sjangs for å ikke bli jaga vekk fra "lage julekort plassen" på handlesenteret dersom man har med barn (noen av disse har jo faktisk aldersgrense for hvor gammel man max får være for å være der...) Men for all del, barnslig er jeg uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå