Nurken Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 I dag er det søndag, og fredag ble eggløsningstesten positiv. Blødde littegrann den dagen, blødde litt mer igår - og testet også positivt på el-test da, også blør jeg litt mindre i dag igjen....huff, skal si jeg blør under eggløsning, da. Flere som har det slik? Har fakisk hørt det er spesielt vanlig hs veldig fruktbare kvinner, men antar det er en myte....Hm...når jeg tenker tilbake, har jeg forresten alltd fått hør på GU at jeg er veldig fruktbar. Hvordan kan de vite det,da? Anyway...første prøvemåned, så får vi jo se da...Men å blø sånn, det kan jeg ikke huske at jeg gjorde da jeg ikke gikk på pillen sist...men det er jo noen år siden, da. Hm....Og er det rart at eggløsning påvises to dager etterhverandre? jaja, vi får prøve som bare det disse dagene, da.... Håper noen kan si noe om den blødningen, for litt urolig, det er jeg.
Grendel Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Det er normalt. Det har noe å gjøre med hvor egget ditt løsner, der kan det blø litt, og noen kan til og med få buksmerter. Er ikke mange kvinner som opplever det, men dethender. Du kan jo spørre legen din om en mer utførlig forklaring neste gang du er der. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå