Gå til innhold

esso

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer på en liten filleting.. når man kjøper seg bombrikke abonnement, så må man i tillegg til månedsavgift eller halvårsavgift eller åravgift betale et depositum for brikken på 200 kroner hos esso! lurer da på om en får tilbake det depositumet når man leverer brikken tilbake?

jeg har en brikke liggende, men jeg har ingen papirer på den men den er ikke i bruk.. kan jeg da sånn uten videre levere den på esso uten noen papirer på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal da bare prøve? Jeg har levert inn tidligere - men husker ærlig talt ikke om jeg hadde papirer eller ikke - kjenner meg selv så godt at jeg egentlig tviler på det... men det skader jo ikke å ta en tur innom å sjekke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan bare levere den til Esso. Når du kommer dit må du fylle ut et skjema. Enkelt og greit :D

Ikke verst at jeg vet dette, tiltross for at jeg ikke har lappen*ler*

Gjest Anonymous
Skrevet

men problemet er bare det at jeg ikke helt vet hvor den brikken dukket opp fra... den lå bare i bilen min og har sikkert ligget der noen år!hehe... hysj da! om det da er oppsigelsespapirer jeg skal fylle ut så er vel det et lite problem i og med at det helt garantert ikke er mitt navn den brikken stod på. og jeg kan heller ikke huske hvem sitt det kan være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da får du nok ikke noe penger for den. Det er jo trossalt den som har betalt depositumet som også skal ha tilbake sine penger. Ikke den heldige finneren :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

nei nei dere misforstod! jeg husker ikke om den stod på mitt navn ,søstra mi sitt eller broren min... vi har alle gått igjennom den bilen! det er bare dte som er problemet!

Gjest Anonymous
Skrevet

er det ikke mulig å lever den uansett da`? så får du se hva som skjer mener jeg..?

Skrevet
nei nei dere misforstod! jeg husker ikke om den stod på mitt navn ' date='søstra mi sitt eller broren min... vi har alle gått igjennom den bilen! det er bare dte som er problemet![/quote']

Da er det vel ikke noe vanskeligere enn at de sjekker opp hvilket navn brikken er registrert på? Det er vel helt legitimt å ikke huske hvilket familiemedlem som anskaffet brikken, vil jeg tro... Det går sikkert bra :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja så lenge den er innen familien, så er det jo egentlig bare å være ærlig mot de og si at du ikke er sikker på hvem av dere den er registert på.

Det er sikkert ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...