Gå til innhold

Hvordan vaske sminkekoster?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg har en stor pudderkost til solpudderet mitt som jeg er absolutt avhengig av. Den kostet flesk og fungerer fantastisk, og jeg vil nødig kvitte meg med den selv om den er etter hvert velbrukt. Ser at pudderrester setter seg fast innerst, og vil gjerne vaske den, men uten at den mister sin funksjon...

Er det noen som har tips til rengjøring av sminkekoster uten "bivirkninger"?

:)

Skrevet

Jeg vasker mine med mild shampo, skyller godt og lar dem tørke hengende med busten ned!

Skrevet

Noen som vet om kosten til id. pudderet kan vaskes med mild såpe?

Skrevet

Jada, det går fint.

Jeg vasker mine omtrent annenhver måned. Burde kanskje vasket de oftere...de er så gode nyvasket.

Gjest Deception
Skrevet

Selvfølgelig kan den vaskes, men bruk metoden beskrevet i forrige innlegg, bruk gjerne også litt balsam til slutt, og la kosten tørke enten hengende med busten ned eller liggende på et håndkle.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Tusen takk for svar! Da blir det shampo i kveld :)

Skrevet

Shampo er tingen, ja. Bruker alltid det på mine I.D. koster. De blir så herlige etterpå! Vasker dem rundt annenhver uke.

Skrevet

Jeg vasker mine med rensekrem og glovarmt vann,så litt balsam etterpå. Blir veldig rene og myke.

Skrevet

Bruker zalo. Funker bra det å, men shoampoo er nok best.

Skrevet

ikke for å stjele tråden, men lurte litt på dette med vask av svamper og foundation "puter". fungerer det fint å vaske de, eller blir de veldig vasne etterpå? elsker den jeg har, men den begynner å bli litt grisete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...