babybird Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg tenker litt på å få med meg bror, og ta med mamma og pappa ut på middag og revy/teater/show i julegave. Mamma ymter stadig frempå med ønsker om å finne på noe med familien når det er snakk om julegaver, så jeg tror de hadde satt pris på det. Men jeg har ingen anelse om hva jeg skal ta de med på, så derfor lurer jeg på om noen av dere har noen anbefalinger til forestillinger som går januar-mars, i Oslo. Jeg har prøvd å søke litt rundt, og det jeg har funnet er Anne Kath og Øystein Sunde. Det må da være mer som skjer? Det kan gjerne være morsomt, men ikke av type team antonsen eller are og odin, for da tror jeg a mor hadde slått seg vrang
Gjest Skya Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hva med å ta de med på oppsetningen av Les Miserables i Lillestrøm kulturhus? Det er iallefall min julegave til venninna mi.
babybird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Skal sjekke det ut, mamma hadde sikkert syntes det var fint, men jeg vet ikke helt hvor show det er for pappa og bror Takk for tips!
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Hva med Bye&Rønning http://www.latter.no/spilleplan_BR.htm Har ikke sett dem selv, men hørt de er bra. Eller Marit Voldsæter. http://www.latter.no/spilleplan_maritVoldsater.htm
Lib Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Dra på Wallmanns og kombiner middag med et show ! Jeg skal dit for andre gang på nyttårsaften, og stor gleder meg Er virkelig bra der.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Edit: Fant ut av det selv Endret 11. desember 2006 av Kake
babybird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for gode tips folkens! Har vært på Wallmanns selv en gang, syntes det var gøy, finner vel ikke noe lignende annet her til lands. Latter har jeg aldri vært på, så det kunne vært spennende, men nå er det vel ikke jeg som først og fremst skal gledes
Lib Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for gode tips folkens! Har vært på Wallmanns selv en gang, syntes det var gøy, finner vel ikke noe lignende annet her til lands. Latter har jeg aldri vært på, så det kunne vært spennende, men nå er det vel ikke jeg som først og fremst skal gledes ← Wallmanns ligger i Oslo
babybird Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2006 Ja det sjekka jeg ut, hadde passet bra, men var siste forestillinger i desember så det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå