Sukkersøta Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hun er 3 år, verdens herligste jente synes jeg Har ikke peiling på hva jeg kan kjøpe, føler hun har det meste. Har lyst til å gi henne noe spesielt. Noe litt orginalt. Leker og klær synes jeg er litt kjedelig Vet ikke om det var rette forum å legge ut på, men prøver meg.
kamela Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ta en kikk i julemagasinet, der ligger det masse. Men du kan jo godt få et par forslag her også; Pekebok som dere kan lese sammen, eller cd med eventyr hvor det følger med bok.
katla Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 * En eller flere bøker om Lillesøster (topp for treåringer) * Lydbøker (feks Egner eller karsten og petra) * Et fint bilde å ha på barnerommet * Teaterbilletter (så kan dere gå sammen feks) * Skøyter, akebrett, kjelke el.l * Turutstyr, feks termos og sitteunderlag * Fotoalbum * Male/tegneutstyr
Montezuma Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 En krakk el annet barnemøbel m navnet hennes påmalt
Sukkersøta Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Tusen takk for svar alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå