Gjest Nefertiti Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har en svart kjole uten armer som går ca til knærne. Hvilken strømepbukse skal man bruke til det? Jeg mener å ha hørt en gang at har man bare armer skal man ikke bruke svarte strømpebukser. Hvor selger de best strømpebukser (som muligens kan holde en hel kveld)? Tips?
Armonia Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jeg ville gått for hudfarget strømpebukse. Oroblue har bra strømpebukse, får kjøpt de blant annet hos Cubus
Gjest Skya Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Så lenge det er snakk om tynne strømpebukser til finkjole så synes jeg brun er finest uansett jeg. Jeg handler strømpebukser hos Lindex, synes de med litt hold som de har er fine og behagelige å ha på. Ikke revner de med en gang heller.
Lourdes Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Svart, tynn strømpebukse er sjeldent (aldri?) ok. Bruker stort sett bare hudfarget når det er snakk om tynn strømpebukse. H&M har strømpebukser i "hipster" modell. Da slipper man disse som går opp ovenfor navlen
mee mee Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 jeg bruker flexible waits fra lamote, den holder, sklir ikke ned, og det beste så stramme den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå